wedgie Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Hei.. for en stund siden så var den en som hadde bilder å kunne skaffe ett sett bak (tror jeg?) som var nesten heilt svarte bortsett fra en rund ring me ett kryss i.. har funnet ett bilde av de på ei tysk side.. Noen som vet hvor jeg kan skaffe slike elns? her er det bilde jeg fant http://www.autoextrem.de/showthread,t-40117.htm Sir Wedgie Siter Wedgie VW Golf IV 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cagivos Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 satan de var spesielt råe da:P alt unikt blir liksom rått Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gangsta`s Golf Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Har sett 3 golfer med de lyktene i oslo. 1 svart 1 rød og 1 grå med polske skilt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 de er usasnsynlig dyre da.. selges over alt på ebay.de Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wedgie Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 ahh.. sjekke ut polen litt da:D Siter Wedgie VW Golf IV 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wedgie Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 men hvordan er de å handle på ebay.de for en som ikke er sterk i tysk da? er de sikkert da? Siter Wedgie VW Golf IV 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg