Alexanderjr Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Slik bilen er i dag: Audi A4 1.8 Turbo Quattro 1996 Mod. Km 165000 Felger 17" Ukjent merke S4 Front Sportseksos Øyelokk S4 Interiør + S4 Ratt Senket 40/40 Chippet Div stereo Trykk her for mere info om vidre planer:p http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=140641 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Samme farge som meg jo:P Fin bil!! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 ja, likte godt denne fargen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phlips Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 øy? har du kjøpt denne bilen nå nylig? jeg har sitti å sikla på den lenge på autodb. men så fant jeg ut at det var for langt fra Moss til Troms, så jeg kjøpte min nåværende istedet:P FIN bil det der! ;) grætts:) Siter Audi A4 1,8 Turbo Quattro! OJEOJE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 hehe, jeg har sikkla leeenge selv:) Er ganske pen og vellstelt bil ja. Syns selv det ble litt for langt fra Mo I Rana til tromsø + at jeg enda ikke hadde solgt gammel bilen. men. Fikk solgt den og tok fly oppover:) Fikk pruta en del ned i pris og:D Ble et bra kjøp! Du kjøpte slags bil da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phlips Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 hehe, jeg har sikkla leeenge selv:) Er ganske pen og vellstelt bil ja. Syns selv det ble litt for langt fra Mo I Rana til tromsø + at jeg enda ikke hadde solgt gammel bilen. men. Fikk solgt den og tok fly oppover:) Fikk pruta en del ned i pris og:D Ble et bra kjøp! Du kjøpte slags bil da? Jeg kjøpte den A4'n du ser på avatar bildet mitt der. BoraBora har en bra tråd om den her på forumet. Jeg kjøpte den av han. Se den tråden hvis du vil lese litt om bilen;) Siter Audi A4 1,8 Turbo Quattro! OJEOJE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 hehe, ja. leste det før i dag:) Han skulle vest selge den... Han som monterte intercoolern osv på den? Jeg hadde tenkt meg samme intercooler som du har! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phlips Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 ja, det er han som har gjort alt med den bilen. jeg bare kjøpte den:P hehe. er veldig fornøyd med bilen hvertfall. jeg ville egentlig ha stasjonsvogn (altså din) :P men endte opp med denna:P hehe.. ble forelska under første møtet:P Siter Audi A4 1,8 Turbo Quattro! OJEOJE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 hihi. Samme type du kjøpte da, bare sedan? Noen plander vidre fremover? Likte godt den bilen du har handla og:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phlips Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Det er orginal turbo på den nå, så jeg har veldig lyst til å bytte ut den. men vet ikke hvor mye annet jeg muligens også må bytte(?). også har jeg lyst til å sette inn to nye stoler forran. førerstolen er byttet ut med en sportstol, men ikke nok:P ^^ Dine planer da? Siter Audi A4 1,8 Turbo Quattro! OJEOJE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Jeg har heldigsvis sports intr:) Er forstillingen byttet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phlips Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 tror det bare er byttet til RS4 stabstag. hvertfall så vidt jeg vet:P Siter Audi A4 1,8 Turbo Quattro! OJEOJE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 hehe, okei. Fikk du med noe service hefte osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phlips Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Jauda. fikk med en hel haug av hefter, papirer, kvitteringer og alt mulig dritt:P hehe. har ikke orka å sett igjennom alt:P Jeg skulle gjerne hatt det interiøret ditt! det som frista mest med din bil.. så utrolig pen inni! Siter Audi A4 1,8 Turbo Quattro! OJEOJE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 hehe, skjønner:) Har selv enda ikke sett på alt.. blir vell med tia:p hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg