THovland Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Hei! Har endelig fått meg spiller med skjerm i bilen nå. Men så har jeg også fått en tv antenne med! Det er dette jeg lurer litt på. Antennen har en boks som står tv in på. er kansje sikker på dette er tv tuneren med 4 forskjellige innganger. Så er det på selve antennen koblet to "vinger" på sidene. Noen som har kjenskap til disse? Jeg koblet spenning på og satt i antennen i den tuneren! Men får ikke signal inn. prøvde forskjellige plasser også.! Men noen som har kjennskap til det jeg snakker om? Den antennen me "vinger"? hehe. "vingene" er det lim under som skal festes en plass. Har dere noen formening om hvor jeg kanfeste denne? eller er det noe jeg mangler kansje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 først og fremst så får du lage en skikkelig post. Hva slags spiller er dette f.eks ? Merke og modell. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg