esbandos Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Hei. Skal bytte reservehjulsbrønnen og ene kanalen på bilen min. Det jeg lurte på er hvordan jeg skal begynne.. Skal jeg kappe av hele kanalen/brønnen for så å sveise på de nye? Vet ikke hvor egnet disse tingene er til å sveise på, siden de ikke er så tykk, men.. Noen innspill? På forhånd takk.. :=) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 trenger du å bytte heele kanalen da? hviss ikke er det jo bare å kutte å sveise;) skal bytte kanal på min også, så jeg kjøpte en ny kanal. deretter skal jeg kappe bort rusta i kanalen i en stor bit å likens på den nye også sveise inn tilsvarende bit. skal du bytte hele kanalen må du vell borre opp puntsveisene å punktsveise på nytt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Er bare midten på kanalen som skal byttes. Så trenger ikke bytte hele kanalen.. :D men hvordan skal jeg gjøre det med sveising? Med tanke på at stålet ikke er så tykt...? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Bruk MAG apparat med svak strøm :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.