maartn Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Hvordan kan jeg jevne ut lakk skjøter? Pusset vekk rust på ene framskjermen min og det ble selfølgelig en kant der jeg maskerte. Noe midler som jevner ut dette? Tips å trix mottas med takk :D Siter - 09' BMW 318d LCI M-sport - 04' Audi A3 1.6 Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Hvordan kan jeg jevne ut lakk skjøter?Pusset vekk rust på ene framskjermen min og det ble selfølgelig en kant der jeg maskerte. Noe midler som jevner ut dette? Tips å trix mottas med takk :D jeg slipte kanten på min med p2000 :) står litt om det her http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=133056 Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 slipte ned lakken i skjøten og polerte etter på? da blir det bra? ingen riper? Siter - 09' BMW 318d LCI M-sport - 04' Audi A3 1.6 Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
okrim Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 jeg slipte kanten på min med p2000 :) står litt om det her http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=133056 Hvor får man tak i 2000 papir? Har vært rundt på noen jernvare forretningner og lignede og der har de bare 1200, samme med biltema. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 lakken blei matt så slipte over hele området jeg hadde lakkert. Men vanskelig å få bort kanten vist du har burkt teip f.eks, og er lett å slipe seg igjennom. Akkurat i overgangen kan du oppleve å få en hvit kant. våtslipe med 2000+kloss og sørge for at det ikke er grus ol. i papiret så skulle det gå greit, og en polering etterpå så blir det blank som speil Hør hos lakkerere og karosseriverksted, de kan sikkert ordne Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg