Finepix Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Millhouse: Den fikk Feilhjulstrekk? Men du får alikevel tak en Corolla AE8x med Retthjulsdrift for det. Du må nok lese en gang til. VelociTOYs utsagn er ikke feil selv om man fikk tak i RWD corolla til 87... Ellers var det en feit bil ja:) Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Skody: :w00t. Har jeg tatt feil? :confused: Finepix: :m'm: Skody:Helt sikker? :eek: Finepix:kiddie Skody: :doh Finepix: :shake Skody: :fatality: Ja, jeg var kanskje muligens bittelitt kjapp med tolkningen der. Når du sier det sånn blir det jo litt feil å si at ALLE Corollaer har bakhjulsdrift frem til 1987. :hvaskjera Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Oktober 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Bare reagerte når du skrev "alle" corollaer..hehe Har selv en 83 Corolla KE70 med RWD :-) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg