TG1 Skrevet Juni 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2002 lurer på å selge Golf'en min,og kjøpe no annet... det jeg lurer på er hva dere synes om disse bilene (vanlige feil, om de er no tess,gøyfaktor,osv.... ) Toyota Celica, 90-93 mod. Honda CRX (helst Vtec) Nissan 200sx, rundt 90-mod er også åpen for andre forslag på bil i samme "kategori"/prisklasse... har hatt celica 87mod. før,så jeg vet allerede at Celica er en arti bil... :) slikt som trim-potensiale er mindre viktig,for jeg har neppe råd til noen værstingtrimming uansett ;) blir sikkert heller satset på litt styling...og det fins da massevis av fin styling til alle disse bilene.... :D så,kom med meningsytringer, folkz! :cool: /Tomas G Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Juni 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2002 hmm.. vanskelig spørsmål.. har sett litt på både crx vtec og 200sx selv og funnet ut at 200sx er bilen jeg ville kjøpt. bakhjulstrekk og turbo.. behøver jeg si mer? :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Juni 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2002 Originally posted by Schlasken hmm.. vanskelig spørsmål.. har sett litt på både crx vtec og 200sx selv og funnet ut at 200sx er bilen jeg ville kjøpt. bakhjulstrekk og turbo.. behøver jeg si mer? :) Gå for enten 200sx, eller celica, men da med 4x4 og turbo.. 16v er for kjipt! :) Honda`n er grei den, men trekker med feil hjul! Smak og behag det å da.. Men husk hvor billig det er å terge en turbo motor litt opp i effekt.. :D Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pepa Skrevet Juni 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2002 Hei ta en tur innom siden våre, og les litt på forumet vårt så blir du nok overbevist.... Nissan 200sx Owners Group Norway :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Juni 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2002 celica turbo er helt klart en bil som står nesten øverst på ønskelista ja...men,jeg har ikke råd... :( isåfall må det bli en ST165...og jeg har lyst på noe litt nyere... har begynt å fått sansen for 200sx ja...dessuten har det aldri vært noen sånn bil her i bygda før... ;) bakhjulstrekk ja...har egentlig aldri hatt sansen for det jeg men... (don't ask me why...) ;) men jeg kan godt gjøre et unntak for 200sx'en.. har sett litt på erebuni sin styling nå...å den er jo direkte driiitrå :D likte det der Shogun Style kit'et... http://www.erebuni.net/ge/niss240.htm 240sx er samme som 200sx ja,eller...? noen har som har 200sx og kan fortelle litt om åssen den er? evt. bilder og litt teknisk info?? (den modellen som var rundt 1990) eller noen som har Bilsport nr.4 -98,som har lyst til å scanne "köpguide'n" i det bladet? /Tomas G Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Juni 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2002 Originally posted by pepa Hei ta en tur innom siden våre, og les litt på forumet vårt så blir du nok overbevist.... Nissan 200sx Owners Group Norway :D takker :) skal ta en titt innom :) /Tomas G Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg