240 V8 POWER Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 prøv å kjør en test av dysene dine hvis du har lh2.4 med diagnoseavlesning da.. og ikke bare diagnoseuttak.. hører du de klikker da så er dysene i orden.. for å aktivere dysetest: Trykk på diagnoseknappen 3 ganger, ner1.5sek, pause1.5 sek, ner1.5 sek, pause1.5 sek, ner1.5 sek. Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 prøv å kjør en test av dysene dine hvis du har lh2.4 med diagnoseavlesning da.. og ikke bare diagnoseuttak.. hører du de klikker da så er dysene i orden.. for å aktivere dysetest: Trykk på diagnoseknappen 3 ganger, ner1.5sek, pause1.5 sek, ner1.5 sek, pause1.5 sek, ner1.5 sek. her snakker vi om den boksen med en knapp, en LED, og 6 hull til å putte en pin i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra.turbo Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 ET har lavohmsdyser ja... mest sans er dine 2 bensinhjerner butfucked nå, de tåler dårlig belastningen uten formotstand. Generell regel på B230-turbomotorer er at alle har lavohms-dyser. Aldri sett noen bli levert uten...volvo mente at det var best, fordi de er de "raskeste" dysene(åpne og lukke). Stor strøm(derav lav-ohm) = raskere og sterkere oppbygging av "magnetfeltet" i dysa = mer nøyaktige verdier på bensinen inn i motoren.... Det er hvertfal sånn teorien er leste jeg på nettet. ken har sagt at eg har kjørt strøm på dyser uten motstand? har hatt motstand der hele tiden... på 240 med b230F er der ikkje motstand, så rekner med de dysene er høyohm? Siter 1981 Volvo 244 B21ET powered by MS (prosjekt) 1977 Volvo 242L 1977 Volvo 244 Jubileum 1987 Volvo 740\760 TIC MDS ãr bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra.turbo Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 har boxen din startsperre? boxen har ikkje startsperre. er fra 91 mod 940 Siter 1981 Volvo 244 B21ET powered by MS (prosjekt) 1977 Volvo 242L 1977 Volvo 244 Jubileum 1987 Volvo 740\760 TIC MDS ãr bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 her snakker vi om den boksen med en knapp, en LED, og 6 hull til å putte en pin i? Stemmer det locked... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 her snakker vi om den boksen med en knapp, en LED, og 6 hull til å putte en pin i? stemmer stappe pinnen i 2 eller 6 føre du trykker da.. så får du diagnosetest.. Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 høl 2 for diagnose av innsprut, høl 6 for tenning. Hvis du får fram noen koder så har jeg hele verkstedhåndboka fra volvo.. så bare å spørre. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.