Dinglevims Skrevet Januar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by olemarius planer har du for bilen ? Det første som skal gjøres er å få den litt bedre teknisk. Bilen skal på eu-kontroll i mai. Deretter skal den lakkes om. Da forsvinner plastdingsene til fangerene og bredderne. Hele bilen skal lakkes rød. Vekk med det stygge sorte nederst. Etter at dette er gjort så blir det vel kromfangere, kromdørhåndtak, senking og noen fine 13" eller 14" felger. Har ikke helt bestemt meg for hvordan alt skal bli. Du får vente å se... ;) Håper på å ha den ferdig tidlig på sommeren. Hadde vært gøy å dratt på noen treff med den før vintern kommer igjen. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 meget fin ener dette, men jeg må si jeg ikke liker de crome fangerene dine helt.... Men dørhåndtakene fra varianten var jo litt fet da.. Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Hvor fikk du tak i tårnstagene dine? (Både foran og bak) Hva betalte du ? Blir fin bil dette her etterhvert :) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Januar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by Loppa Hvor fikk du tak i tårnstagene dine? (Både foran og bak) Hva betalte du ? Blir fin bil dette her etterhvert :) Tårnstaga kjøpe jeg fra http://www.kollevold.no Kosta ca 1000 lappen for begge to (med porto) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 :D Råe dørhendler!! Kom stab staga i den fargen? gikk det an å få dem i rustfritt? (blank) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Januar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Originally posted by svaggen :D Råe dørhendler!! Kom stab staga i den fargen? gikk det an å få dem i rustfritt? (blank) Takk takk... De kom i den fargen ja. Mulig du får dem i rustfritt også. Sjekk på http://www.kollevold.no Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Februar 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Drar til med noen nye bilder... Koselig å skru på go' fangerne igjen... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 bildene funker ikkje ? :( Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Februar 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Virka da igår... Ser ut til at hjemmesidegreiene til Nextgentel er nede for øyeblikket... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 der ja der funker de ! konge bil, sjef med chrom fangere, men har du planer om å bytte ut baklyktene til sånne små ? :D Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Februar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Originally posted by olemarius der ja der funker de ! konge bil, sjef med chrom fangere, men har du planer om å bytte ut baklyktene til sånne små ? :D Dersom jeg beholder den så gjør jeg det. Skal eu-godkjenne den og så får jeg se hva jeg gjør. Frister veldig med en nyere bil nå... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Ey... når var det du fikk på LS merker? hadde du det når jeg var å henta jetta'n a? heh.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Februar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Originally posted by Helios Ey... når var det du fikk på LS merker? hadde du det når jeg var å henta jetta'n a? heh.. Hadde det ikke når du henta jettan. Satte det på for et par uker siden. Måtte bare ha det på bilen litt. Hører egentlig hjemme på hylla mi sammen med "Polo LS" og "Jetta LS" merkene og mange andre VW-greier... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Klink is der bilen står eller? :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Februar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Originally posted by bjirn Klink is der bilen står eller? :P Ganske glatt der ja. Brukte noen meter på å stoppe enda jeg kjørte i gangfart... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg