Dinglevims Skrevet November 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Originally posted by vw2_prosjekt Synes det blei bra med chromfangere.Blir bra når du får nederste delen rød på hver side Takker... Gleder meg til det selv. Men hva synes folket? Skal jeg beholde de sorte skjermbredderne? Eller blir den tøffere uten nå som jeg har fått kromfangere og greier? Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Synes du skal fjerne de. Har slike på min jeg og. Skal ta de av i nærmeset fremtid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet November 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Originally posted by vw2_prosjekt Synes du skal fjerne de. Har slike på min jeg og. Skal ta de av i nærmeset fremtid. Tror det blir tøffest uten jeg også. Er bare litt nærvøs for hva som kan være av rust under de bak. Er jo greit foran ettersom at jeg skal sette på helt nye forskjermer, men bak er det jo litt mer jobb hvis det er rustent og jævli (noe det sikkert er) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaaN Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Lars! Kjør Krom, og old school!! Bilen kommer til å bli lekker i framtida, det vet jeg! Dane Siter Senior Bilfotograf. Sjekk ut Prosjekt Jet-A1: www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=39698 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaC Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Fangerne så jo helt greie ut da!:) Siter Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Januar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 På tide med en liten oppdatering... Har ikke skjedd så alt for mye siden sist. Bilen har fått nytt eksosanlegg og alle pærene i dashbordet er byttet. Et par stabstag har den også fått og olje, luftfilter og plugger er byttet. Greit å få gjort litt sånt. Burde fått gjort mer, men det er så jævli kaldt ute og så godt og varmt under dyna... Skal prøve å ta meg sammen litt nå... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 er jo et ganske fint utgangspunkt dette her, gjelder bare jobbe med bilen så blir den så fin atte :) synes det er fett at du kjører retro/crom looken, er jo ganske gamle biler og egentlig passer dem ikke mye døsing på av styling, så er fetere å restaurerer den å gjøre den sånn bilen ble seende ut da den kom fra fabrikken, sånn nesten da : ) keep it up . mvh. ole Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Januar 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Da har jeg faktisk vært flink gutt og gjort noe... Var på en hogger for noen dager siden og fant en gammel VW Variant. Synes de innvendig dørhåndtaka var ganske fine og tok de med. Bestemte meg for å se om de passa i Golfen, og de gjorde de også. Mye tøffere enn de kjedelig sorte håndtaka som satt der. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 uber nice dørhåndtak! :) en mans søppel er en annen manns skatt : ) Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Januar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Da har det skjedd litt igjen. Bilen har fått ny frontrute og tomgangen er endelig normal igjen (stor takk til G60turbo for supert arbeid!) Utrolig deilig å slippe alle ripene og skadene i som var på den gamle ruta! Har også fått tak i noen småting som manglet til interiøret. Bilder kommer etterpå. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 bilder nå :) Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by Dinglevims Sparer du på kosefangerne? ;) Så du hadde skiftet frontrute. Spander på deg nye viskere i samme slengen. deffinitivt verdt det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Januar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Da har jeg fått tatt noen bilder: Håndtaka til å lukke døra (med litt blankt til å matche dørhåndtaka) Lomme i døra og deksel til høytalere (med blank list. Ser sort ut på bilde pga elendig kamera og guffent lys) Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Januar 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 Originally posted by boramannen Sparer du på kosefangerne? ;) Så du hadde skiftet frontrute. Spander på deg nye viskere i samme slengen. deffinitivt verdt det. Fangerne ligger godt og varmt i kjellern og venter på at snøen skal forsvinne. Så også litt dumt ut med kromfangere og disse store sorte knottene på sidene (de som holder plasfangerne oppe) Så når våren er her og disse er fjernet så kommer de på igjen. Har faktisk ganske nye vindusviskere også. Men de skal nok byttes ut snart. Biltema kan visst ikke lage vindusviskere :rolleyes: Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Januar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2004 planer har du for bilen ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg