geron Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 hvor ble den eplekjekke destruktive kommentaren min av? ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Fulgt den nye bilen din lenge borabora, og dæven for en tralle :) Er like morro hver gang å kjøre forbi deg i Brandbu. :respect Takk. :) Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 hvor ble den eplekjekke destruktive kommentaren min av? Hva var det? Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nantu Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Takk. :) Heh no prob. Ikke vær redd for å hilse om du ser at Astran er ute på en Brandbu tur :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Heh no prob. Ikke vær redd for å hilse om du ser at Astran er ute på en Brandbu tur :) Nei, om jeg ikke gjør det får du blinke litt med lysene eller noe. :) Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nantu Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Sto bak Statoil i sta med Astran, du hilste du ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Sto bak Statoil i sta med Astran, du hilste du ;) Ja, regnet med det var deg når den bilen sto der og du hilste. :) Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nantu Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Ses vi på Gatebil i helga forresten?:) Hvis ikke får du ha en fin helg her hjemme ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Ses vi på Gatebil i helga forresten?:) Hvis ikke får du ha en fin helg her hjemme ! Tja, får se ann litt. :) Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseL Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 For en utrolig gjennomført S3! Helt klart en av norges feteste =) -Caddy mk1 -Audi s2(ABY) 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 For en utrolig gjennomført S3! Helt klart en av norges feteste =) Takk. :) Fikk visst andreplassen i Audiklassen på Rudskogen i helga. Dro litt tidlig jeg så fikk ikke med meg det. ;) Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 sånn av ren nysjerrighet.. kan du fortelle meg hva i HULESTE helvete får folk til å bygge om bilen sin til slik front som det der? Det ser jo faen ikke ut! Noen som har sett den ventoen som hadde en front tilnærmet slik, bare med no helsikkes riller?.. Samma så jeg en caravelle også. Er det virkelig meninga at bilen skal set ut som HANNIBAL LECTOR? Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 For en utrolig gjennomført S3! Helt klart en av norges feteste =) ikke for å være crappy, men på hvilken begrunnelse?.. jeg er ikke Vag fan overhodet, men jeg har da sett et par mindre radikale S3 som så mye mer jordnære enn denne. Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet August 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Uff. Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Uff. helt enig med deg barbora. bare en ting å si: huff huff forresten Nydeli bil!! :) - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg