borabora Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Joda, er på VAG forumet og håper jeg får bilen klar til vårmønstringen hos dere på Hadeland... Er ikke sikker på hvor de har 4hjuls rulle, men trur de kanskje har det på flisundet... skal si ifra hvis jeg finner ut noe mer! Edit: Ser på sidene til Flisundet nå at de har 2 og 4 hjuls dyno! så der har vi jo en mulighet! Får satse på du får den klar til det. Du og alle andre med VAG er hjertlig velkomne iallfall. :) Ja, de skal ha de men vil kke bremse bilen min der. De har ikke det beste ryktet på dynoen deres. ;) Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Ja, de skal ha de men vil kke bremse bilen min der. De har ikke det beste ryktet på dynoen deres. ;) Har ikke hørt noe om det jeg? Ble jeg nysgjerrig... Oslo & Larkollen Audi A3 1.8TQ RS Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil) | X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Har ikke hørt noe om det jeg? Ble jeg nysgjerrig... Litt heldige med tallene som man har fått der.... SØk litt på VAG forumet så finnes det noen tråder om det. :) Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Fått gjort litt her nå. Kjøpte nye typen skilt med flagg på og "blå" blinklyspærer bak. Synes det er pent til klarglass lykter. I dag har jeg og en kamerat bytte bremseskiver og satt på nye klosser. Får se om det blir kast i det her da..... : bh : Er Black Diamond slissa og borra skiver, Ferodo DS 2500 klosser. Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Diadem pærer du har kjøpt? De til Osram? Pen bil forresten, likte og veldig godt A4'en du hadde:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Diadem pærer du har kjøpt? De til Osram? Pen bil forresten, likte og veldig godt A4'en du hadde:) Stemmer, hatt de på de andre bilene så måtte ha de her å. :) Takk. :) Ja, ble veldig fornøyd med den selv å. Var liksom function before fashion med den men ble til at den så grei ut selv om jeg ikke gjorde noe spesielt utvendig. :) Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Stemmer, hatt de på de andre bilene så måtte ha de her å. :)Takk. :) Ja, ble veldig fornøyd med den selv å. Var liksom function before fashion med den men ble til at den så grei ut selv om jeg ikke gjorde noe spesielt utvendig. :) Hehe, ja er ikke feil med S3.. Angående function before fashion, så er det motsatt på den fronten hos meg.. Sånn går det når man handler bil uten turbo! :hvaskjera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Hehe, ja er ikke feil med S3.. Angående function before fashion, så er det motsatt på den fronten hos meg.. Sånn går det når man handler bil uten turbo! :hvaskjera Kjekt med turbo... :) Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larselje Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Hvilken frontfanger var det på den før du fikk den nye megagrillen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Orginal S3? Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet April 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Vært stille en liten stund men har da gjort litt. :) Lakkert sidelister og plastik i bakfangeren. Lakkert speil på høyre side. Nytt speil på venstre side. Lakkert felger og opp igjen kalipre. Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet April 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Lakkert deksler i motorrommet, 2 stk som ikke var lakkert fra før. Noen bilder til, jeg og Kjetil Løvbrøtte som har tatt disse da. :) Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet April 13, 2007 Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Den er perfekt! :D 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedUP Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Hey Det var rett og slett por.no :D Har tenkt å gjøre det samme med grillen min også,men kanskje beholde chromramma iom bilen er sort :P kudos til deg for en feit bil A Herved fotgjenger :( A3 TQ solgt http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742 (206 solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet April 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Takk for fine tilbakemeldinger. Montert xenon i sprederene i dag så da har man litt bedre lys der å. Xenonmatch i fullt lys og parklys er det også nå. Takk til Tom Are og Ørjan fra VwAudi forumet for hyggelige handler. :) Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg