PoloBoy Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Meget strøken og pent holdt A3 selges! Bilen er er en 130 Hk TDi som er chippet hos Autopower (BSR chip) til 156 Hk og 360 Nm! For mer info eller bilder, skjekk annonse, legg inn nytt innlegg her, send mail eller ring!:D http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=298937&username= Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Bigton Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Den der går sikkert meeeget godt:) gøy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet August 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Originally posted by Christian Den der går sikkert meeeget godt:) gøy Artig bil ja, drar meget bra helt fra bunnen, herlig på svingete vei! Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Originally posted by PoloBoy Meget strøken og pent holdt A3 selges! Bilen er er en 130 Hk TDi som er chippet hos Autopower (BSR chip) til 156 Hk og 360 Nm! For mer info eller bilder, skjekk annonse, legg inn nytt innlegg her, send mail eller ring!:D http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=298937&username= Hmm, kom den ikke over 400Nm med chip? Helt klart en "må-ha" bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Den bilen går rått når den er chippet. En kompis av meg har montert en Kcr boks på en slik bil og den er morsom å kjøre. Går mye bedre enn A3/4 sine 180 hk biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Originally posted by pondus Den bilen går rått når den er chippet. En kompis av meg har montert en Kcr boks på en slik bil og den er morsom å kjøre. Går mye bedre enn A3/4 sine 180 hk biler. Har akkurat gått fra KCR til "remap" av ECU på min bil (110 TDI), forskjellen er mildt sagt stor. Har selv kjørt en "remappet" Passat 130, den gikk helt groteskt bra, den hadde omkring 410Nm og 160Hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Hvordan har dem tatt så mye nm ut av den bilen? Har bare positve erfaringer med Kcr. Men generelt 110 hk til Vag er en dårlig motor å chippe. Du merker ikke SÅ stor forskjell med chip på den som du gjør med f.eks 90 hk. Hvor foretar du remap av bilen din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Originally posted by pondus Hvordan har dem tatt så mye nm ut av den bilen? Har bare positve erfaringer med Kcr. Men generelt 110 hk til Vag er en dårlig motor å chippe. Du merker ikke SÅ stor forskjell med chip på den som du gjør med f.eks 90 hk. Hvor foretar du remap av bilen din? En remap skal gi omkring 400Nm på 130 hesteren så vidt meg bekjent, serie chip og boks gir mindre siden de ikke er tilpasset akkurat "den" motoren. Den forrige Toledoen min "remappet" jeg samtidig med en kompis sin Golf IV 90 TDI, du har rett i at vi ikke merket så mye forskjell, hans ESP kvelte motoren hele tiden, min bare spant fra start, over 3800rpm hadde ikke 90 hesteren en sjangs i havet å holde følge. Skal se å få målt mellom aks. en gang til, mine forrige tall var med KCR, så får vi se om en remap er bedre. I England er det en luring som klart å få 192Hk ut av en Ibiza 130TDI. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg