MagnusVW Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Hei, Har en Golf II 85mod. 4d som selges billig grunnet ny og større bil. Perfekt som vinterbil! Bilen er en 1,6l og er kjørt 157000km Bilen er meget fin i lakken, men har noen småfeil som må rettes før EU kontroll i januar. Feilene er som følger: Rust i fjærinnfesting bak. Høyre og venstre side. Mansjett på høyre side som er gåen Slark i hjullager, venstre side Parkbremsen har for lang vandring Det er i tilegg lekkasje i venstre bakdør i dørpakningen og muligens et motorfeste som er gåent. I disse kalde vinterdager har bilen også en tendens til å fuske litt når den er kald. Dvs. de første to minuttene etter start. Starter alltid og fusker aldri ellers. Har fått tips om at problemet ligger i en vakuumsak på forgasseren. Koster en slikk og ingenting og fikse. Sånn ellers følger det med et ekstra panser pga. en bulk i panseret. Panseret som følger med er lakkert i bilens farge, så det gjenstår bare å sette det på. Det er også montert simons sportseksos helt fram til manifold. Det følger med 2 sett med alufelger og et sett med vinterfelger. Det er ettermontert følgende ekstrautstyr/styling: -Speedometer med turteller. Moddet med blått lys og hvite instrumentskiver. -Midtkonsoll -Crystal clear baklykter -Krystallklare frontlykter med kryss i -Krystallklare blinkklys med park i -Tåkelys -90-fangere med GTI-leppe -Dørlommer med plass til høyttaler -Simons sportseksos helt fram til manifold -15x7 alu-felger Nypris for all stylingen er godt over 10000! Dynamo og bakbremser er to år gamle. Bilder: Bilen går for kr. 7000 Henvendelser kan tas på PM eller på mail: pallesen@gmail.com Mvh Magnus Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Bumper denne jeg Sånn ellers kan det følge med (Gratis:)): -emblemfri rallyegrill og corradolykter. Perfekt for ombygging til corradolykter! -GTI-grill med ekstralykter og grillist -GTI 16V interiør. Hull i førersete, men dette er tettet. Baksetene trenger en rens. -GTI-spoiler. Den på bakruta. Prisen kan diskuteres. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 er du int i å bytte bil?? har en passat 1,8i som er eu ok 08/06 hel og pen bil. kan sende mer info og bilder hvis det er int. Siter - 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil - 1985 vw golf 16v gasser prosjekt - 1994 volvo 850 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Oktober 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 Har desverre bestemt meg for en nyere Audi, så jeg er mest interessert i å selge. Du kan jo selge din og kjøpe min da;) Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i Skrevet Oktober 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2006 ja jeg prøver og selge begge passatene mine nå. må ha meg 2er golf igjen.. Siter - 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil - 1985 vw golf 16v gasser prosjekt - 1994 volvo 850 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Bilen selges nå til 7000kr! Løp og kjøp:) Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 synd at bilen din står så langt unna! litt langt og kjøre fra drammen til stavanger. Siter - 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil - 1985 vw golf 16v gasser prosjekt - 1994 volvo 850 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet November 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Skal jo forsåvidt til Hamar for å hente bil om alt går etter planen, så jeg kan muligens kjøre bilen bort for deg om du er interessert. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Skal jo forsåvidt til Hamar for å hente bil om alt går etter planen, så jeg kan muligens kjøre bilen bort for deg om du er interessert. er veldig int i bilen ja! bare lurte på den rusta. har støtdempertårna rusta i filler? Siter - 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil - 1985 vw golf 16v gasser prosjekt - 1994 volvo 850 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet November 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 er veldig int i bilen ja! bare lurte på den rusta. har støtdempertårna rusta i filler? Fjærinnfestningen er rusta i filler ja. Om det er det jeg tror det er, er det de skålene som ligger øverst på demperene. Koster 150kr stykket og er lette å bytte. Dempertårnene skal være ganske fri for rust. Sånn ellers er det litt rust nede på noen av dørene. Giroverføringen er en smule treig (Vanskelig å få den i rett gir om du ikke er vandt med bilen. jeg klarer det hver gang.) Vet ikke hvor lenge clutchen har igjen. Er en del slark i pedalen. Har ikke begynt å slure enda. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 hmm hadde vært greit og vite om det er de skålene eller hele tårnet som har rusta i filler. hvis det er det er dette mye jobb. Siter - 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil - 1985 vw golf 16v gasser prosjekt - 1994 volvo 850 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon^Blund Skrevet November 1, 2006 Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 har du noen flere bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Skal sjekke om det er innfestning eler selve tårnet det er rust i. Regner med det kun er innfestnings-skålene. Skal ordne noen nye bilder i løpet av morgendagen. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abrekk Skrevet November 2, 2006 Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Halla.. lurte på om du var int. i å selge emblemfrie rallygrillen? om om det er stress og få den til å passe på jetta? evt med corrado løktene.. Siter Jetta mkII Bruksprosjekt. Golf mkII Crapmobile. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet November 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2006 Har ikke rukket å ta nye bilder enda, men fant noen andre bilder. Tatt for en stund siden, så jeg har montert 90-fangere siden bildet er tatt. Tja, joda. Rallyegrillen og corradolyktene kan du få kjøpt av meg. Hadde vel egentlig tenkt å la den følge med bilen, men om ingen kjøper den innen en uke, kan du få grillen og lyktene. Prisen avtaler vi over PM. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg