Gå til innhold

"Gjør det selv-kveld"

Ranger emnet


Audio-art

Anbefalte innlegg

  • Svar 109
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette er jo ett KNALLTILBUD for de som bor inærheten av Oslo da!!

Audio-art tjener vel egentlig på det, iogmed at mange kommer til å kjøpe derfra, samt kundene får ett knalltilbud ved å stå der å montere osv.

 

:prayRespekt til Audio-art:pray

Jeg vet av erfaring at å montere høytaler, dra kabler osv. i 0 grader og slaps ikke er no serlig artig i det hele tatt. Som jeg skrev er dette en tanke jeg "leker" litt med, og trenger å få på plass noen praktiske ting først. Hvis dette blir noe av, noe som jeg nå føler meg ganske sikker på, vil det selvsagt bli hvise retningslinjer de som skal drive her må forholde seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært et knallbra tilbud, kan fort bli kaldt å stå i en uisolert garasje i de kommende månedene gitt... ;)

 

Edit;

 

Du skal heller ikke se bort i fra at du fort kan selge en god del rekvisita fra installbay på en slik kveld, jævla greit å kjøpe en ekstra kabelgjenomføring om dette er tilgjengelig direkte over disk der man er, samt ekstra dempematter, strips, osv osv osv osv... :)

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært et knallbra tilbud, kan fort bli kaldt å stå i en uisolert garasje i de kommende månedene gitt... ;)

 

Edit;

 

Du skal heller ikke se bort i fra at du fort kan selge en god del rekvisita fra installbay på en slik kveld, jævla greit å kjøpe en ekstra kabelgjenomføring om dette er tilgjengelig direkte over disk der man er, samt ekstra dempematter, strips, osv osv osv osv... :)

 

Helt enig i alt der!

Audio-art FORTJENER å få litt ekstra for at de stiller opp med ett slik tilbud :pray

De fleste vil jo selvfølgelig handle rett over kasse på de kveldene dere er der! ALLE trenger somregel noe småting, som dempematter og slik ja :D

 

Hadde jeg bare bodd nærme Oslo:\

Kjøretøy: 1, 2 (SELGES), 3, 4, 5, 6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og kke for å glemme samholdet. Hvor mange her er det ikke som synes det er kjedlig og ikke minst vanskelig å stå ute i garasjen alene på kveldstid å bannes. Mye bedre å hjelpe hverandre, og få tips av noen som har peiling. Om dette blir gjennomført skal dere ikke se bort fra at jeg tar med meg kjerra å kommer bort. super ide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår