_eSOo_ Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 bra tiltak detta :) er litt langt men skulle blitt med ellers Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet November 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 Ordner du :mat kebarull Ketil.hehePer.... Send en bestillig, så fikser jeg det meste:yummy: Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Holder man på her idag Ketil.:D :D Per.... Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Holder man på her idag Ketil.:D :D Per.... Da er først "gjør det selv-kveld" over. Ikke så kjempeoppmøte etter at to kompiser trakk seg på eftan, men vi kjører på igjen neste torsdag. Bare send mail. og bekreft oppmøte. ketil@audio-art.no Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Da er først "gjør det selv-kveld" over. Ikke så kjempeoppmøte etter at to kompiser trakk seg på eftan, men vi kjører på igjen neste torsdag.Bare send mail. og bekreft oppmøte. ketil@audio-art.no Ja, er det ikke typisk? He he. Sitter på jobb enda så kunne ikke komme dessverre, men uansett skulle jeg ikke bygge Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 jeg var der! ;) ekke kjekt å ha tilgang på verktøy og kunnskap, også takk til soundstream arosa for kabel-jukking. dagens resultat... egentlig jævlig lite.. men fikk støvsugd bilen grundig og sånn med tanke på at jeg tok ut alt av seter og dash. ;) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Å faen, jeg trodde det var i morgen jeg... Jeg skjønner ikke helt hvor jeg fikk det ifra egentlig. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 jeg var der! ;) ekke kjekt å ha tilgang på verktøy og kunnskap, også takk til soundstream arosa for kabel-jukking. dagens resultat... egentlig jævlig lite.. men fikk støvsugd bilen grundig og sånn med tanke på at jeg tok ut alt av seter og dash. ;) Det var da ikke akkurat store greiene.. alltid greit å få støvesugd bilen skikkelig da.. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 etter du dro skrudde jeg opp alt igjen for å strekke speed signal, ryggesignal og nøkkelstrøm... og nå sånn i ettertid burde jeg kanskje ha husket å legge remote til ampene.. ohh well. er jo 8 cent rikere, ikke værst. neste gang eller gangen etter der bør jeg være klar til montering av amper og slikt, så får du titte på ting da. Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Skal jeg ordne med overnatting til deg? kommer meg nok ikke ned til oslo på så kort tid med bobla og uten lappen... :op: Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomas72 Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Hvor i Oslo ligger lokalet? Siter Honda Civic EX 06 Konebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Er det i samme bygg som Kent Idar holder til i? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Økern, borti gata ved Autozentrum tror jeg..? Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 jau, autozentrum er fint sted som er lett å finne, videre inn der Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Desember 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2006 Er det i samme bygg som Kent Idar holder til i? Jepp. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg