Probe GT Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Nå er ikke jeg helt 100% sikker, men tåler ikke kobber pasta nesten 1100grader ca? Tviler at eksosen blir så varm... alu smelter ved rundt 800grader tar jeg heller ikke helt feil.... Husker ikke de andre metallene men dem tåler mer. Skal hjem etter jobb å sjekke opp tenker jeg.. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Funker det å klemme med vanlige slangeklemmer eller? Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Tror ikke det skal være noe problem så lenge det ikke er plast greier... hehe Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Anbefaler hansker og eventuelt en god kjeledress eller jakke.Glassfibern stikker inn overalt, verre enn glassvatt! Vanlige slangeklemmer kan brukes men anbefaler noen rustfrie og solide så slipper en å måtte legge seg under for å fikse dette senere. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg