AndyHandy Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Skulle ha kjøpt to fjærer foran til 245'en min. Samma om det er orginal, senk eller kappa. Skal kappes uansett. GJERNE noe skit billig! Hadde vært flott om det var i Oslo/Akershus området også. Om du har noe, skrik ut! Siter KTM SX 125 (2006) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo-Erik Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Hei kan komme til meg og hente, har 2 kappa senkefjærer som sitter på bil, blir demontert i morgen, ellers så har jeg mange orginale... 200 kr for 2 fjærer. Jeg bor 15 min ifra oslo s. tlf 40065549 mvh stian larsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jo-Erik Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Halloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg