mekkespire Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Jeg er helt fersk innen mekking på motor. Tenkte jeg skulle kjøpe meg en gammel bil eller sykkel, og skru på den. Kanskje en Opel Kadett eller Tempo corvette eller noe. Har dere noen tips til hva som er lett å mekke å lære på, så kom med dem.:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Moped er jo veldig greit for å forstå prinsippene og ha det litt moro:) men det kan jo være greit med en billig vrakpant bil også. Opel rekord/ manta / ascona og volvo 240 kan jo nevnes som biler med god deletilgang og mye potensiale! Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Jeg ville kjøpt meg en gammel volvo 240/740. De mest lettskrudde motorene jeg har vært borti. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 240/360/740 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mekkespire Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Tenkte kanskje på en gammal opel kadett jeg.... hvordan er den i forhold til de bilene dere har nevnt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Opel er relativt simple biler og skru på... lette og fårstå. Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 ford sierra er jo ganske lett da.! jeg som har relativt lite peiling, vet hva som er feil når det er noe:) Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mekkespire Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Hvilke mopeder eller motrsykler er lette å skru på da, som ikke koster en formue? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Ford Fiesta anser jeg som en bil som er meget lett å skru på. Hvis du er interessert i en kan jeg skaffe deg en billig en... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mekkespire Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Hva er billig, har ikke tenkt til å gi noe mer enn maks 5 høvdinger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Sender deg en PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg