Gulbrandsen_Racing Skrevet April 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Jada Lasse, blir vel det.. etterhvert.... Men, feie over med boks, så det blir blått helt ned.. Iallefall imens.. Har ikke akkurat penger å avse til lakkering av hele bilen nå, må komme etter motor og ferdig understell.. :P Ja, det var den nede på dørene og under bakfangern.. :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Plastikk borte.. Sku bare hatt hvite baklamper, tror jeg går for helhvite, tror den "nyansen" kommer til å passe godt til bilen.. Har også vært hos Scrat og hentet motor, 95 modell FT, gått 255 000 (var det ikke det, Scrat? :P ) med automat.. Vært på Mekonomen idag og bestilt komplett pakningssett. Skal ha stempelringer og lagere til hele motoren fra Motorteknikk. Skal lakkere blokka, touche'n opp ( :P ), og bytte ting som vannpumpe, termostat osv.. Skal bli helt 100% nyoverhalt. :) Fikk nye dekk i går også.. 205-45-16, bilde kan komme i morgen.. :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 grats, ser pent ut jokke.. :D vi må ta en meet en dag da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Jepp, spådd fint vær i helga! Lad kameraet og kom utover, så tar vi en session? Får me rogern og, da veitu.. hehe :P Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 har 0 dollar igjen jeg ass.. :S så må vente til lønninga, som er om 2 uker :| Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 schaise..! Hva har du brukt penger på nå da?! :anger: Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 ja si det.. :S de blir bare borte gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scrat Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Plastikk borte.. Sku bare hatt hvite baklamper, tror jeg går for helhvite, tror den "nyansen" kommer til å passe godt til bilen.. Har også vært hos Scrat og hentet motor, 95 modell FT, gått 255 000 (var det ikke det, Scrat? :P ) med automat.. Vært på Mekonomen idag og bestilt komplett pakningssett. Skal ha stempelringer og lagere til hele motoren fra Motorteknikk. Skal lakkere blokka, touche'n opp ( :P ), og bytte ting som vannpumpe, termostat osv.. Skal bli helt 100% nyoverhalt. :) Fikk nye dekk i går også.. 205-45-16, bilde kan komme i morgen.. :) tror den bare har gått 190... Siter -67 VW boble (herbie) -78 Volvo 242 V8 -78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition -01 Ford F250 *Powerstroke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Ouh, kanskje jeg skulle ha rivi av toppen og sjekka stempelringa før jeg handler nye da.. Hvis den har gått 190, så er den jo bare såvidt innkjørt.... Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Så bilen på alnasenteret forrige uke(99% sikker det var din), ble fint uten plasten :D Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Jepp, var å henta meg verktøybord, sånn stol og litt småtteri.. må jo ha no utstyr :P Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvojinta Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Jepp, spådd fint vær i helga! Lad kameraet og kom utover, så tar vi en session? Får me rogern og, da veitu.. hehe :P Fint vær i Høland a gitt, nå trur jeg du har drømt... :roll: Siter Volvo 940 turbo Volvo 240 bruksbil. *Pooh Racing* http://www.Volvojinta86.piczo.com Prosjekt 940.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 trur de var bilen din jeg så i hemnes om tirsdagen? kjørte en rød å blå 245 med polaris:P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mai 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Hømmhømm, det er nok ikke umulig det!! Var vasete hele den dagen, vært på Keep it Tidy kvelden/natta før, og vært go'full så.. :P Stine: Fint vær her ja.. Aurskog ække så mye bedre som du tror serru.. *være gretten* :P Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvojinta Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Hømmhømm, det er nok ikke umulig det!! Var vasete hele den dagen, vært på Keep it Tidy kvelden/natta før, og vært go'full så.. :P Stine: Fint vær her ja.. Aurskog ække så mye bedre som du tror serru.. *være gretten* :P Åhh jodaaa, Aurskog er best... =) He he he.... Var på Keep it Tidy du også ja.... Siter Volvo 940 turbo Volvo 240 bruksbil. *Pooh Racing* http://www.Volvojinta86.piczo.com Prosjekt 940.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg