knutsern Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 starter og går, er godkjent til april 07. det meste av rust er tatt. trenger noe stell (noe finsparkling), litt slitt skinn interiør, dårlig gulvteppe! motor: b-18 med r-kam, (går som orginalt),går dårlig på lavt turtall.. ellers grei. 240 bakaksel. Kanskje et bra utgangspunkt for en prosjekt!!??:) bud ønskes.. Har 240 og passat 93mod, så jeg er int i deler, felger + diverse.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-164E Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Bilder?? Send mail til H_racing_@hotmail.com Thx!:) Siter Volvo 164 e bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutsern Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 hvordan legger jeg ut bilder her?? har ikke greie på data. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Må lage deg en konto på f.eks. http://www.photobucket.com , deretter laste inn bilder det fra din data. Da kan du trykke på det tegnet som ser ut som en konvelutt, og legger inn linken din der:) Det må du klare fint, for jeg og vil ha bilde:D Har du er ca. pris du ønsker for bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 bare å spørre, så kommer jeg og viser deg hvordan du legger ut bilder :pimp Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutsern Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 ja skal prøve å få lagt ut bilder snarest:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutsern Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutsern Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 jippi:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Så forsåvidt grei ut den. Er det bytta hjulbuer bak? Hva er igjen av rust? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutsern Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 ja hjulbuene er bytta og bakskjermene, er igjen litt lakkrust og litt rust ved ene jekkfeste, jeg mener det skal være alt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg