Frank S. Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Hei Hva slags kasser anbefaler dere til subber i en audi a4? SIden seteryggen kan legges ned så lurte jeg på om det varbest om elementene slo fremover? eller spiller det bedre med de bakover? mvh Frank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Jeg har en kasse på 90 liter, med 2x12" ALPINE subber! ..det BRÅKER noe jævlig! ..Så viss du skal ha deg anlegg så må du kjøpe det! ganske enkelt GENIALT! .. Og subbene mine står Bakover! Det er best! står dem frammover så får du nesten ikke noe trykk! Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Originally posted by karlove Jeg har en kasse på 90 liter, med 2x12" ALPINE subber! ..det BRÅKER noe jævlig! ..Så viss du skal ha deg anlegg så må du kjøpe det! ganske enkelt GENIALT! .. Og subbene mine står Bakover! Det er best! står dem frammover så får du nesten ikke noe trykk! Er lite fint med anlegg som bråker da :rolleyes: Jeg har 2x Focal Polykevlar 27k i en jallakasse :) Funker greit nok, men skal lage ny nå.. Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet August 25, 2003 Rapporter Share Skrevet August 25, 2003 Sett dem bakover siden du har nedfellbare seterygger. Hvis ikke vil bassen bare stå å stange i ryggen. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet August 28, 2003 Rapporter Share Skrevet August 28, 2003 Men jeg lurer på hvordan denne bilen er å bygge et noenlunde bra anlegg i. Det er jo stor plass i bagasjerommet, men jeg vil ikke bruke den plassen. Hvordan er det med dørene. Evnt andre steder det kan plasseres lyd? Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg