Gå til innhold

Grei pris?

Ranger emnet


Aron88

Anbefalte innlegg

grei den der, men tror du kommer til å irritere deg over at du ikke kjøpte turbo.. men denne koster vel en del mer.

hehe..det tror jeg men, med lærling lønn så er vel dette det nærmeste jeg kommer "litt" hester, med tanke på at den må ha full kasko forsikring :'(

 

men skal jeg spørre om litt pris avslag med tanke på km stand?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

kjøpte samme bil som du ser på (m aircon), gått 204000 når jeg kjøpte den, pass på at olje er byttet regelmessig og (om mulig) at det er brukt en god olje. Ellers er det vel ikke noe annet enn på andre biler. Be om å få starte motoren kald når du skal se på den, da kan du lettere høre om det er noe som er "litt" galt. Gjør et fullt rattutslag når bilen står stille, sånn for å sjekke servoen. Er jo en veldig mye brukt motor, både på A3, golf, seat leon, osv, men det kommer så mye an på hvordan den er brukt... den jeg har har går bra, er jo litt drag i den fra sånn ca 3000 rpm på andre gir kjenner man jo at det litt krefter der. listeprisen på bilen ligger på ca 120000 for den kilometerstanden, hehe men det er listepris da.

 

Generellt god kvalitet på de, og veldig lett tigjengelige reservedeler. En ting til, sjekk nøye for påbrgynnende rust nederst på dørene og bakluken.

 

chiptrim av motorer uten turbo er liten vits, koster mye penger uten at så mye skjer. 5%-10% mer effekt, samme med bensinforbruk, men hvis man vil er det jo ingen som vil nekte deg å gjøre det :)

 

og en ting til, det er grisedyr forsikring på den! bokstavelig talt, hvertfall hvis du er under 23, og må ha full kasko.

- 02 Audi A4 1.8TQ

- 91 BMW 325iA

x 91 BMW 318i

x Audi A3 1.8 Ambition

x Renault Laguna 2,0RT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår