sam Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Har nå fått lagt opp ledningsnettet og enhetene til sentrallåsen, men det gjenstår enda å koble den til blinklys/nødblink. Siden jeg ikke er helt stødig på elektronikken i bilen, så lurer jeg på om noen kanskje kan guide meg litt frem til hvilke ledninger jeg skal benytte meg av for at dette skal virke. På sentrallåsen er det to brune ledninger med hver sin sikring som skal kobles på blinklysene i følge koblingsskjemaet. Jeg har sett litt bak på nødblinkbryteren, og der var det 5-6 ledninger. Usikker på om jeg skal bruke noen av disse eller hvilke som skal brukes. Vil ikke ødelegge noe unødig, så om noen har noen tips er det bare å spytte ut :) Siter Passat 1.8T '98 - Kjøpt 02.08.07 Golf 1.6 '88 - Kjøpt 20.08.04 - Til salgs med alt av deler jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 jeg dro bare de 2 ledningene fram til hvert sitt blinklys jeg.. alså de i fangeren.. satte bare på noen strømtyver.. Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 strømtyver.. :shake :shake Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg