red-5 Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 har nettop kjøpt meg en Mini cooper s 1978 mod, med 97 hk. på hjula, som jeg håper blir et godt utgangspunkt for en bilstereo bil. bilen skal lakkes og breddes + nye hjul i løpet av vinteren, samt en diger stero skal monteres (hvilket merke/merker er ikke klart enda). legger inn noen bilder av bilen slik den er i dag: begyner å bygge i den til mndag og legger forhåpentligvis ut noen bilder på kvelden. Siter http://www.bilstereoexperten.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 det kan bli morro å se hva du får plass til i den ja ...:) minier er syke biler det er sikkert lykke til med byggingen :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 En kompis av meg hadde en Mini cab av eldre årgang med jvlig annlegg... Hadde 2 stk. 12" i bagasjen, og da var det ikke plass til noen annet for og si det sånn.. Uansett, han skiftet bagasjelokk 2 ganger i løpet av en kort periode:D Sprengte jo regerett hele dritten:) Men lykke til... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg