funkes Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 hehe trøndere Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Litt risky med den øldrikkinga, poltistasjonen er rett over gata :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Originally posted by Mazdius Sorry to burst your bubble, og jeg hever meg herved over forbudet mot å quote deg, men i 2F2F var to av de fire "hovedbilene" amerikanere.. Så det er nok mye rice, men ikke helt og holdent. På den måten er det greit at du quoter meg, bare du ikke er frekk og skal slege dritt og lage kvalme.... Har ikke sett 2f2f enda, men jeg trodde det bare var rice i den å. My bad.... Men... hehe gutta så harde ut da lol Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 rappe på trøndersk kan dem sikkert.....til månen skal dem neppe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet August 18, 2003 Rapporter Share Skrevet August 18, 2003 Syntes rdl sa det var masse fine damer der jeg. Eneste jeg så som var aight var hu på det bildet her. Er det noen som har bilder av alle damene som var der eller? Og da snakker jeg ikke om "stygge triler træsh tøser" men "fine skinny æss blondiner" :) Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalleDybvik Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Ey pIMp ble ikke du stoppet av purka etter årets gatebiltreff og ble tildelt en bot for å kjøre uten skilt foran eller noe? :op Mener på at det var din bil som ble stoppet rett før oss og fikk bot for akkurat det samme som oss. Siter Ei øl i hånda er bedre enn ti på taket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Originally posted by KalleDybvik Ey pIMp ble ikke du stoppet av purka etter årets gatebiltreff og ble tildelt en bot for å kjøre uten skilt foran eller noe? :op Mener på at det var din bil som ble stoppet rett før oss og fikk bot for akkurat det samme som oss. Det stemmer.. har ikke betalt den enda.. hehe Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 FLERE BILDER !!! Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg