Sokki Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Hvis alt går etter planen,så har jeg kansje en Audi 80 1.8S 1987 modell som førstegangs bilen min. Jeg lurer på noen ting: På denne bilen er det desverre manuell choke,hvordan få fiksa fin og grei motor som jeg slipper manuel choke på. Og girkassa er en 4 trinns.Jeg vil gjerne ha 5 girs. Hvor mye vil sånt koste? Driver og ser på biler,og dermed må jeg høre litt rundt hva ting koster osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 For å si det sånn, det vil koste deg betydelig mindre å finne en annen bil.. utvalget er relativt stort på Audi 80. Finn en med innsprøytning (1.8E), så har du både 5 gir og en bensingjerrig og kvikk motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C_D_R Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Har en 1.8S og den er det ikke manuell choke på, så det må ikke være 1.8E for og slippe det. Er ikke forgasser heller på den. 4 gir derimot er det, men tror den blir levert med 5 også. Siter -88 Audi 80 1,8S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg