Gå til innhold

Treff,21 okt kl 20 00, skedsmohallen

Ranger emnet


ealoken

Anbefalte innlegg

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Rebel

 

2001 S60 2,0T (tilsalgs)

2000 V70R AWD Laserblå (soon2come)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal vaske bilen før den kjøres inn på exporamasenteret på Hellerudsletta, så jeg tenkte kansje å vaske i nærheten der... :)

Noen steder i nærheten der?

 

 

Da blir det Esso ved Olavsgård. Litt usikker på om de har selvvaskeanlegg, men mener det ganske sikkert. Evt. må det blir Statoil ved Kjeller Flyplass.

Rebel

 

2001 S60 2,0T (tilsalgs)

2000 V70R AWD Laserblå (soon2come)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi stiller til treffet! bra at det skjer noe! :)

 

Husk kolonna for alle fra Østlandet! Kolonna går fra Larvik (Farriseidet) kloken 10.00!

 

Møt opp med godt humør og mange biler! vil bli filmet mye innover, grunnet en Japsebanden film som skal lages.

 

Og vi gleder oss :)

- 04" VW Golf 5

x 98" Nissan N15 Almera

x 83" Audi 80 CL

x 89" VW Caravelle Coach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal vaske bilen før den kjøres inn på exporamasenteret på Hellerudsletta, så jeg tenkte kansje å vaske i nærheten der... :)

Noen steder i nærheten der?

 

er selvvaske anlegg på esso på hvam, det er ca 1,5km unna eksporama senteret, men de har da vel helt sikkert vaskeplass på exporama.. de har da det når motorfestivalen er der i allefall..

How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en del åpne områder i samme område som Dekkmann ved Hvam som kan brukes. Ellers er jo Plantasjen fin, selvom Securitas er innom der av og til. OKS tror jeg ikke det er lurt å være på, var å burna der med russebil en kveld og vi ble jaget vekk av noen som jobba der :P

Er ikke 100% sikker på om Ringnes på Gjelleråsen har bom eller noe sånt, i så fall er det plass der.

Lørenskog vgs er fint sted å være, litt trangt hvis det kommer mange men men...

 

Hva med parkeringsplassen til Sharif (nye bygget)? Den er jo ganske stor.

 

Edit: Tenker da på områder vi kan være på i tilfelle det er stengt på Skedsmohallen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår