spooz Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Må vel kjøpe noen nye felger til bilen, en '99 A3 1.8TQ. Noen forslag? Ikke diskre, ser for meg en pakke til max 15.000,-. Tenker på 18"? 19" blir kanskje litt overkill? Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Originally posted by spooz Må vel kjøpe noen nye felger til bilen, en '99 A3 1.8TQ. Noen forslag? Ikke diskre, ser for meg en pakke til max 15.000,-. Tenker på 18"? 19" blir kanskje litt overkill? OZ Racing Superleggera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Originally posted by spooz Må vel kjøpe noen nye felger til bilen, en '99 A3 1.8TQ. Noen forslag? Ikke diskre, ser for meg en pakke til max 15.000,-. Tenker på 18"? 19" blir kanskje litt overkill? Først og fremst, slit'an! Pen bil. Toora har en mange-eiket modell i "mørk krom" som sikkert ville kledd en A3. Tores Auto i fyllingen har vel denslags. Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 OBS! Toora felgene kan virke litt myke hvis du kjører veldig lavprofildekk! Jeg har bulket 3 stk på 1 mnd... Jeg har Toora T950 19" med 235/35-19. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet August 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Takker for forslag. Blir Tores Auto regnet for å være den billigste her i byn? Har sansen for Momo. GT2 eller M-2. Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet August 14, 2003 Rapporter Share Skrevet August 14, 2003 Originally posted by spooz Takker for forslag. Blir Tores Auto regnet for å være den billigste her i byn? Har sansen for Momo. GT2 eller M-2. Tores har vært billig (og bra) på de siste dekksettene mine i alle fall. Rostrup dekk på Minde har bra priser ser det ut som, men har ingen erfaring med dem. Momo er alltid tøft ;) Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg