le0n Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Er noe sånn, ta ned vinduet, ta opp vinduet mens du holder knappene ned, slipp dem, og trykk begge en gang til.. Men les i brukermanualen så er du sikker:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TTOle Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 har gjort det med wagcom:) så jeg slipper å lese den fine brukerhåndboka. men takk for tipset, sikkert mange andre som trenger det, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 le0n: stemmer det.. holde inn i 5 sek.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayb Skrevet Desember 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2006 Den originale dumpventilen er også et prob, men de fleste velger jo og bytte den mot noe som puster bedre. Siter VW Passat 1.8T stv 99mod Alfa Romeo 156 Corsa Italiana Racer 98mod Snart: Alfa Romeo 90 2.0 88.mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yellowpolo Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Har et spørsmål ang TT som jeg ikke har sett noe av.. bortsett fra del tull med elektriske, bensinpumpa, dumpventil, audi car concert, instrument panelet.. hvordan er det med driv akslinga, motor, girkasse osv? Noe man bør tenke på der når man kjøper TT som synlige vanlige feil og slitasjer som vil senere gi deg et tupp i ræva etter visse km? Greit å vite.. da jeg er på leting etter en tt selv. Siter Polo er som et kinderegg, lite og noe godt inni.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Har intrykk av att luftmassemåleren er ett problem, flere en meg som har hatt problem med den iallefall.. Også er det vell en litt rar løsning forran og bak i kanalen som fort ruster... Dvs det har jeg problemer med, har ikke fått bekreftet det problemet av noen andre. Kan knipse noen bilder en dag:) Girkassa kan være ganske vond når bilen er kald, vond og få i gir.. Men så fort olja er varm er den fin. Drivverk og motor har jeg ikke noe spessielt og utsette på sålangt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Jeg har selv problmer med vindusheisen på pasasjersiden.. Må man skifte hele låsen for og fikse det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerfanatic Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 kan det være samme på a6 98 mod også? auto virker ikke på høyre bakdør..:-( hvordan nullstiller du? takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymon Skrevet Mars 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 http://www.invotec.no/lcd_display.html Noen som har erfaring med disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg