T_A_H Skrevet Oktober 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Gi meg telefonnr. ditt, så kan je ringe om nærmere info og avtale noe... Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gasell Skrevet Oktober 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2006 Gi meg telefonnr. ditt, så kan je ringe om nærmere info og avtale noe... Du har PM Siter Calibra Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 noen som veit hvor vanskelig denne er å bytte om i en golf 2 g60? ledningsnettet osv. Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gasell Skrevet Oktober 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 Er sikkert litt jobb, men jeg har komplett ledningsnett fra hele bilen. Sikringsboks og alt har jeg, så det er fint mulig.. Siter Calibra Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Oktober 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2006 understell og bermser? Om du skal bygge om så husk å bytte bærearmer fremme også. Bakstillingen tror jeg er lik, jeg brukte hvertfall den org. Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayb Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Jeg har brukt bakstilling fra golf 3 vr6 på min Golf 2, teit med bredere sporvidde foran og mindre bak, skal jo fylle ut hjulbuene.. Siter VW Passat 1.8T stv 99mod Alfa Romeo 156 Corsa Italiana Racer 98mod Snart: Alfa Romeo 90 2.0 88.mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Jeg har brukt bakstilling fra golf 3 vr6 på min Golf 2, teit med bredere sporvidde foran og mindre bak, skal jo fylle ut hjulbuene.. Bare å ha store nok felger det lille venn.... Fyller hjulbuen min mer enn nok Men er bredden på golf 3 vanlig bakstilling og vr6 bakstilling forskjellige bredde på? altså selve bakakslingen! eller er det bare nav/bremser som forandrer ET der i gården? Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LANO Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 bakaksel på Gti/16v/vr6 er breiere enn "vanlig" 3`er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Noen som vet hvordan det er å bruke golf 3 understellet på en corrado da? Gjerne folk som har testet det... Man kan jo bare bytte nav og spindler, men men... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayb Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Bare og skru av det som sitter på corradoen din og skru på VR6 bakstillingen! :) VW er gøy og skru, nesten alt passer, og det som ikke passer går på plass etter litt arbeid. Siter VW Passat 1.8T stv 99mod Alfa Romeo 156 Corsa Italiana Racer 98mod Snart: Alfa Romeo 90 2.0 88.mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Bare og skru av det som sitter på corradoen din og skru på VR6 bakstillingen! :) VW er gøy og skru, nesten alt passer, og det som ikke passer går på plass etter litt arbeid. Å så gromt! Det hørtes bra ut! Skal se om jeg får skrapt sammen noe kroner nå da, så kanskje jeg får bygd om;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gasell Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Alt er nå solgt. Siter Calibra Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg