rs2tom Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Har en spec lamell liggenes.Dette er kun lamellen. Jeg er ikke sikker hva slags motor denne skal stå i orginalt,men hadde den i en rs2 med s6 svinghjul.Den er kun kjørt 50 mil. lamellen skal tåle 690 nm.Er av kevlar(steg 2) Pris kr 1600 + frakt Ny pris kr 3000 Hvis noen er intresert , ring meg på 97704291 Eller Emai: Tom.E@lyse.net Siter LIVET ER FOR KORT FOR Å KJØRE KJEDELIGE BILER,,,,KJØP DEG AUDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T O N Y Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 hadde den passet til volvo hadde jeg kjøpt den;) Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs2tom Skrevet September 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 kjøp Audi Siter LIVET ER FOR KORT FOR Å KJØRE KJEDELIGE BILER,,,,KJØP DEG AUDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T O N Y Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 nope Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
radius_ Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Synd for deg tony :P Men passe denne lamellen i lag me original rs2 trykkplate? Min clutch e skikkele gefesen for tiå :( Siter 94`Audi Rs2 Prosjekt | 94` Kawasaki Zxr-7r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg