Ben are Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Her er BMW clutc på volvo svinghjul.... Eneste jeg gjorde var å dreie der plant, borre ny bolt sirkel og shimse det opp til max spenn! Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 tusen takk ben are! :) Nå fikk jeg MYE info! Er det M47-spakstell du brukte? Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Brukte org bmw opheng til spakestellet, og volvo spak og overføring! Klipp og lim typen! Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Her er BMW clutc på volvo svinghjul.... Eneste jeg gjorde var å dreie der plant, borre ny bolt sirkel og shimse det opp til max spenn! finnes denne trykkplata i forsterket versjon? eller er den kansje det mye nm holder den bmw trykkplata der til? til hvilken bmw clutch er det , er det 9,5" (240mm) lamell er det 765 trykkplata? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Det er ikke en 765 plate, men den er lik... Det vil si.. må bytte styretappene fra 8mm som det er på denne og til 6mm... Denne er standard bmw m5 3.8l cluch... Hvor mye den holder vet jeg ikke! Men det får vise seg! Er 240mm lamell, må ta ut litt av volvo kåpen for å få klaring Svenskene påstår jo at 765 plata holder 800NM pluss med sinter lamell... så da skjønner jeg ikke påenget med å kjøpe dyr tilton klutsj!!!! Koster jo bare 3lapper for den plata der! Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 ossen clutch er det? Sachs,luk,borg&beck,valeo eller er det orignal BMW? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Kjører med god sachs clutch jeg, to-platet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 hva er grunnen til at du har kappa ut halve starter hullet? letting? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 letting.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Haha.. da begynner det å bli ekstremt ;) vølvø: skimter Sachs på bildet jeg.. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 ja er sachs ja Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg