Hot Rod Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Bakakselen jeg skal bruke på hot rodden er fra en Jaguar. Den delte med skivene inne ved diffen. Boltmønsteret er 5x120,6mm (samme som bl.a. Chevrolet) Har tenkt å bruke BMW felger med 5x120mm boltmønster. Må jeg bruke spesial muttrer her? (Boltene sitter i spindelen.) Spindelen er helt flat bortsett fra den store mutteren med låsesplint som holder det hele sammen. Er denne spindelen beregnet på senter ring i det hele tatt? Det er jo nesten ikke noe den ringen kan ligge mot. Rundt under mutteren er det riktignok en bitteliten lav forhøyning, men jeg kan ikke helt se at dette er noe en senter ring kan ligge an mot? Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Hvordan ligger originale Jaguarfelger an på flaten/forhøyningen? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 De er utrolig nok senter-ring sentrerte de også. Rundt den lille forhøyningen! Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Burde vel fungere uten senterringer, så lenge du bruker koniske bolter og strammer litt og litt om gangen... Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg