rogern Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 god kveld handla meg ny turbo idag også lurte jeg på en ting. den nippelen som pleier og sitte på kompressorhuset sitter ikke der..der hvor slangen til wg klokkka ska innpå. går det og sette en sånn nippel på trykkrøet rett ved utblåset på turbon? eller må jeg borre opp og sette i på kompressorhuset? har egentlig ikke lyst til det pga alt sponet som kan komme inni turbon.. Siter volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 skal vell på en plass du har vakum den:) har sett noen bilder av FT/FK sine, og der går slangen over til vakum på insuget Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogern Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 hø? du tenker kanksje på pop-off du nå? den skal på vacuumsiden på innsuget. wg skal ha turbotrykk inn og åpnes på ett bestemt trykk. men er det samme hvor jeg henter det trykket fra? eller må d være nippel rett på kompressorhuset? Siter volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Du kan bare skru inn en nippel på røret ut fraturboen ja, det har jeg gjort :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 som sagkt så har eg sett bilder av dette, men er vell den tingsen som står på snurra du meiner? legg opp et bilde da så slipper du misforståelser:D eller er det en seperat wastegate du meiner? Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogern Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 snakker om wg klokka som sitter på turbon.. integrert wg blir det, har ikke klokka enda. kun baklokket med wg "ventilen" noen som vet ca pris på ei wg klokke? ei som klarer og holde stabilt trykk. lade pent i starten takker olsen. da prøver jeg det. ække værre enn og prøve forsiktig først. Siter volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Somsagt, har gjort det på min, og funker smertefritt :) Bare pass på at ikke slangen hopper av, da blir det bra med trykk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogern Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 hehe litt for mye av det gode :P Siter volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg