Turbo_Dos Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 hva er frekvensen på tr heims politi radio? har en politi radio som jeg ikke får brukt da jeg ikke har frekvensen.. håper noen kan hjelpe..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet September 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 170.400 MHz var iallefall arbeidskanalen i Trondheim sist jeg sjekka. Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet September 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 170.400 MHz var iallefall arbeidskanalen i Trondheim sist jeg sjekka. noen som kan bekrefte, avbekrefte? har prøvd den men aldri hørt noe :hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Badjoo Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Jepp, det er 170.400 Siter Porsche x Honda crx x Honda prelude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Har bare radioen min stående på scan eg så kommer det ting fra tid til anne :) Men dette er jo i Bergen da :) Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Bergen sa du? Noen som vet hvilken frekvens de bruker i Norhordland (Lindås og Meland)? Nord for Bergen, that is...:D Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg