Gå til innhold

rød rx7 i friskt driv, trondheim..

Ranger emnet


Mandel

Anbefalte innlegg

Hørte lyden av noe skikkelig wankel fyrverkeri, og gikk mot vinduet..

Da passerer en rød rx7 93-> i omtrent 80-100km/t i full hjulspinn forbi før den bremser ned mot et lyskryss igjen.

Dette var e6 ved elgeseter, og bilen hadde aluvinge og helsota baklys..

 

Noen som har specs på denne børsa?

 

så ut til å gå helt greit iallefall

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte lyden av noe skikkelig wankel fyrverkeri, og gikk mot vinduet..

Da passerer en rød rx7 93-> i omtrent 80-100km/t i full hjulspinn forbi før den bremser ned mot et lyskryss igjen.

Dette var e6 ved elgeseter, og bilen hadde aluvinge og helsota baklys..

 

Noen som har specs på denne børsa?

 

så ut til å gå helt greit iallefall

 

 

Mine spekulasjoner:

Raceporting, greddy T78kit, apexi power fc++ Vil vel anta en plass i underkant av 500hk i motor'n..

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Var selv på samme plass til samme tid. Bilen hadde bakvinge ikke mindre enn 25-30 cm høy..Virka som den gikk godt...men det var vel temmelig vått akkurat da..

 

Ingen kjempeprestasjon å rive den laus da...Men for all del, kul doning og mektig fet lyd."

 

Dette virker som en utfordring?? Fortell tid og sted, så får du se den rive seg også på tørt dekke... Dere kan jo sjekke denne linken.......

 

http://www.mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=4299

 

kiddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen din wicked?

 

isåfall frisk kjøring ;) og bra bil !

kunne drept for å sitte på i en sånn i løpet av livet.

 

Ikke min nei.. Går for dårlig til å være min.. hehe..

Min blir nok ikke ferdig før til våren.. Blir så alt for dyrt med 3 prosjekter samtidig, så derfor tar alt veldig lang tid..

"It's not WHAT you know, it's WHO you know!"

 

1988 bmw 525 turbo (watch out)

1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan)

1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dette virker som en utfordring?? Fortell tid og sted, så får du se den rive seg også på tørt dekke... Dere kan jo sjekke denne linken.......

 

Så så mr. landre..Hvis du leser mellom linjene ser du vel at det stort sett var det våte underlaget og hjulspinn jeg kommenterte..Bilen din så og ikke minst hørtes meget bra ut..

 

Og med den lyden der bør du vel kuleen litt, spesielt når du kjører i byen...

Mange som er glad i kortnumre vet du...

 

:nono:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår