v6quattro Skrevet August 13, 2003 Rapporter Share Skrevet August 13, 2003 Må Desverre selge Audi A4 grunnet familie forøkelse. Haster !! Bilen er ny i norge og har garantert km. stand. Meget vellholdt bil må sees og prøves . kun solgt 4 stk. i norge fra 95-98 Bilen er en 96 mod og har gått 139000,- Ragusagrønn. Nypris tett oppunder halv mill. Utstyr : Varme i seter og speil. tre eiket sportsratt i skinn. Nøttetre. 8 alu. avtagbar krok. dobbel rollo. rails. alarm. fjernstyrt sentrallås. abs. eds.(elektronisk diff brems). osv. Bilen er taksert til 196.000,- av Møller ! Til salgs for kun 179.000,- Gi Bud/innbytte vurderes ! NB !! Ikke arkiv Foto Mvh Stian tlf 99107899 Siter A4 Avant 2,6 Quattro ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v6quattro Skrevet August 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2003 Bilder Siter A4 Avant 2,6 Quattro ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v6quattro Skrevet August 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2003 bilder Siter A4 Avant 2,6 Quattro ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet August 15, 2003 Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Lurer på hvordan denne går i forhold til 1.8t!? Skal selge/bytte inn denne: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=298937&username= Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v6quattro Skrevet August 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2003 Går nok ganske likt orginalt ... Skal du derimot trimme litt på sikt, finnes de jo kompressor sett som gir deg en 350 hester med nydelig draaaag....... Har prøvd begge originale 2,6 èn er langt mer underholdene og kjøre enn 1,8t ... virkelig fin bil du har der desverre litt trang til kjerring og to barn... eller hadde vært kjempe aktuelt !!! hvor mye vil du ha imellom ??? kan kanskje få solgt igjen a3 ! Siter A4 Avant 2,6 Quattro ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Satan, hvorfor har jeg ikke sett denne før? Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by v6quattro Må Desverre selge Audi A4 grunnet familie forøkelse. Haster !! Hvor mange unger har du ? :D ;) Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v6quattro Skrevet September 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by villejan Satan, hvorfor har jeg ikke sett denne før? Bilen er ikke solgt enda nei, men de er flere som er intersesserte ! Ring meg gjerne dersom du trenger mer info, ellers kan jeg legge den inn her ... Mvh Stian Fossøy mob 99107899 Siter A4 Avant 2,6 Quattro ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v6quattro Skrevet September 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Originally posted by pololars Hvor mange unger har du ? :D ;) Har bare to for øyblikket ! Men A4 `en er likevell trang Mvh Stian Siter A4 Avant 2,6 Quattro ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Der er bilen din lagt inn to ganger. En med RS4 felgene og en hvor den ikke ser ut i hele tatt. Jeg regner med at disse bildene du har lagt ut her er hvordan den ser ut pr. idag Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v6quattro Skrevet September 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Ja bildene ble tatt for 14 dager siden !!!! Siter A4 Avant 2,6 Quattro ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Holder du til.Kunne tenke meg å komme å se bilen. Er avhengig av å selge min egen først, men det kunne jo gjort seg å komme å se på den. Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v6quattro Skrevet September 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Bor tre mil øst for sogndal.. ring meg gjerne dersom du trenger mer info om bilen hvilken bil er de du har til salgs da ?? mvh stian 99107899 Siter A4 Avant 2,6 Quattro ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Det er jo ikke allverdens langt stykke unna. JEg selger en bmw compact, så ikke akkurat en familie bil, men en god konebil/ "pappa" bil er det. MAsse er gjort med den. Den står til salgs under bmw-3-serie forumet her inne. Hva slags interiør er det(hvilke farger), midtarmlene? Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Jeg vil ha de felga dine... :D Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg