ManiaCoupe Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Henta meg en '86 GTI igår som skal fungere som bruksbil da jeg ikke vil ødelegge en einser i saltlaken. Polardego skaffet denne meeeget billig og den er fantastisk mye bedre enn prisen skulle tilsi;) I min lille verden så har jeg mest sans for einsere og dreisere men kunne vært morosamt å se om det går an å få bil av dette også. Den ser ihvertfall ut som en dass: Rusten og bulkete: "litt" slitt interiør: Har skaffet litt deler fra høgger'n idag som blir satt på etter behov. Første ting som må gjøres er å gå over bremsene og få den EU-OK. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Henta meg en '86 GTI igår som skal fungere som bruksbil Det sier de alle. Håper på å se skikkelig Øverby Kustom her. ;) Man har da sett værre utgangspunkt? Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 tja, noen skjønnhetsmessige feil her og der var det men :) grei vinterbil tenker jeg :D Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Håper på å se skikkelig Øverby Kustom her. ;) Skal ikke se bort fra det nei....har hatt litt for mye ideer i det siste og denne er jo bare å kutte i og det teste det ut på. to be continued... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Den så sliten ut ja. Hvordan merke er under Golf GTI? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Hvordan merke er under Golf GTI? Det satt ett 16V merke der som jeg reiv av.... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Da har jeg endelig fått tatt ei økt på haugen. Lagt ned visker og fjerna diverse emblemer, klistra striper og skiltholder. JIFfa hele bilen så alt rustvann ble borte. Bytte baklamper. Kjøpt vinterhjul. Bilde etter vask og før storsjauet: etter: Diverse emblemer til overs: Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Jeeeeee, er blitt linselus... Har du noe brukt rust jeg kan få overta? :hide Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Ser jaggu ut som dette prosjektet går 180 grader feil....:o Hadde litt tid idag til å montere singlegrill, sota blinklys, dørhåndtak og grill under fangeren. Før: Etter: Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Har hørt noen nevne at med varmluftpistol kan man friske opp gammel plast...så det måtte jeg teste: Dette fungerte utrolig bra : rock : Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dambo Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Smart trick!!! Holder dette lenge???? Siter Tyskstuket For Life Ikke så fort da,jeg har så små hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Smart trick!!! Holder dette lenge???? Det har holdt til idag ihvertfall ;p Neida, vil tro det holder noen år iom at du har fått frem den gamle friske plasten igjen. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Resultatet ble upåklagelig :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Oktober 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Resultatet ble upåklagelig :) Ja desverre...var jo meninga å lage Rat så blir bilen bare bedre og bedre :wonder: Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Uææ! Få på de originale baklyktene igjen. Mye tøffere! Dessuten var den mye tøffere med svart emblem og rød list foran.. Doble lykter er også kult på pre-90-modellene. :) Feil vei, ja. ;) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg