Gå til innhold

TT 4 Sale

Ranger emnet


TTgutt

Anbefalte innlegg

2000 Audi TT Quattro 270hk+ Har alt, dvs skinn, klima, 6gir, tonede ruter, fullt GT2 kit fra Dietrich, 19" Leon Hardiritt Superstar felger, og 17 Audi felger vinter, STORT Alpine multimedia anlegg Nytt!! Xbox dvd 7"skjerm, Og dekor fra USA

NAf test og EUgodkjenning den 7/8-2003+++++++

Ring meg for mer info: Selges billig!!!!!

 

Bilder klikk her:

 

http://members.cardomain.com/lordoftherings

 

 

Peik mob 92236619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-323

hva er pris? lett å ta av dekor'n?

 

 

Dekor er tatt av på en time... litt polering og det er som nytt, bilen var ny lakkert i mars 03, pris, tja gi bud, en vanlig tt 2000mod med 225hk og quattro ligger på ca 320, jeg har påkost på 200, og selger for 380... Og det er billig....Bilen er strøken!

Peik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt penger hadde jeg kjøpt den på flekken, for den bilen er desidert den peneste norske bilen jeg noen gang har sett... Har drømt meg bort i motorbørsen bladet i en evighet med den bilen!!

Helt sinnsykt rått, og jeg liker ikke orginale TT'r litt en gang!!!

 

 

Men bare for og ha gjort det, hvorfor skal du selge den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PoloBoy

Innbytte???

 

 

Hva har du i innbytte? Skal flytte til England, men kan kanskje være greit med en inbyttebil om ikke jeg får solgt til riktig tid, send meg info om bil, og hva du kan tenke deg for den, pluss hva du eventuellt vil gi mellom.. Har du bilde av bilen hadde det vært fint om du sendte meg et bilde....

 

email: peik_hh@hotmail.com

 

mvh

 

Peikhh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by le0n

Hadde jeg hatt penger hadde jeg kjøpt den på flekken, for den bilen er desidert den peneste norske bilen jeg noen gang har sett... Har drømt meg bort i motorbørsen bladet i en evighet med den bilen!!

Helt sinnsykt rått, og jeg liker ikke orginale TT'r litt en gang!!!

 

 

Men bare for og ha gjort det, hvorfor skal du selge den?

 

 

Takker så mye, jo det har blitt en spesiell TT, men det var vel det som var meningen å, bilen selges fordi jeg skal flytte 2 år til London og gå på skole....

 

Peikhh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår