FirstPrice Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Heisann, skal skrive en skademelding hos Gjensidige da jeg traff en Saab 93 godt i ræva her for 3uker siden. Men da jeg har fylt ut meste parten så står det ; "Er mottaker av oppgjøret en annen enn forsikringstaker? " "Er du oppgavepliktig etter lov om merverdigavgift? " Og imat det er gått 3uker, er det fare for at jeg ikke får forsikring ? imat det har tatt så lang tid.. Jeg hadde jo ikke drukket eller gjort noe, men har ikke fått ræva i gir til og skrive en skademelding. Tusen takk for svar, hadde hjulpet meg mye :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Skal ikke skademelding skrives på stedet ? Sammen med andre sjåføren.. ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FirstPrice Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Jo, det skal egentlig det... Men i gjensidige boka som jeg fikk med forsikringa står det at forsikringa frafaller vedkommende hvis skaden ikke blir meldt innen _1 år_ , og da trekker konklusjon om at jeg klarer meg. Men, hva betyr det over ? "Er mottaker av oppgjøret en annen enn forsikringstaker? " "Er du oppgavepliktig etter lov om merverdigavgift? " Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Oppgjøret= pengene du får igjen på forsikringa Står bilen forsikra på foreldrene dine og du skal ha pengene skriver du at, ja mottaker av oppgjøret er en annen enn forsikringstaker. Vet ikke den andre Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FirstPrice Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 OK, takk for hjelpen Kverna. Noen flere som vet om den siste ? :/ "Er du oppgavepliktig etter lov om merverdigavgift? " Merverdigavgift = moms. Men hva faen har det egentlig med saken og gjøre ? :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Er vel spørsmål om du har eget firma/enkeltmannsforetak sansynligvis. Er ikke bønder oppgavepliktig å mon tro.. Er du vanlig lønnsmottaker så kryss av for nei.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg