mexxor Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 heisann! Skulle sårt hatt meg spredere til min coupe fanger. De må være hvite, for gidder ikke kaste på de orange originale :op: Hvis du evnt har bryter(org), ledninger og relè til sprederene så skulle jeg gjerne hatt det også Kontakt på: 98405540 PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 hadde vært greitt å vite hvilket år audi coupe det er snakk om,å hvilken fanger type, trodde nemlig att spredere er generelt hvite/blanke lys???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 ja, det er til en 92mod, coupe fanger. Slik som går "rundt" fangeren. Her er bildet: (Det MÅ ikke være hvit helt ut, men fint om det hadde vært det ;)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 lite tips:Det er BLINKLYSENE som er orange..... ikke spredere/tåkelys Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 faen, burde blinke bra på bilen hvis jeg får på de isåfall:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg