le0n Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Mener jeg møtte denne på Voss, på vei fra Sogn her for ett par uker siden en sen ettermiddag.. Kan det stemme? Hvor holder denne til egentlig? Info? http://www.automote.no/images/IMG_0863.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 ser den har andre felger her! bilde er tatt i molde, på biltreff.. så den kunne vell sikkert ikke komme so langt vekk ifra der! treff arrangert av Midtnorsk gatebil klubb!:) fete felger!:D premiert, maange ganger! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Hører til på Osterøy ifølge mine kilder, hvor enn det måtte være.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet September 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Hører til på Osterøy ifølge mine kilder, hvor enn det måtte være.. :) Er en øy utenfor bergen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 han som ''bygde'' den holder vel fortsatt på med den treern ennå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 han som ''bygde'' den holder vel fortsatt på med den treern ennå? Var vel automote som bygde den for en kunde, var det ikke? Er'e 325 ell? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Var vel automote som bygde den for en kunde, var det ikke? Er'e 325 ell? Er Automote som har bygget den ja. Er et par år siden denne ble laget nå, etter det jeg husker er det er 320. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 han som ''bygde'' den holder vel fortsatt på med den treern ennå? Stemmer, han har en VR6 med snurre, og ligger tråd på Golf 3-delen av forumet. :) Grønn med lignende lakkgreier. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Stemmer, han har en VR6 med snurre, og ligger tråd på Golf 3-delen av forumet. :)Grønn med lignende lakkgreier. :) fiks link? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 320 dette ja med schmidt felger... om jeg ikke husker feil så er det 19x10.5" bak... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Er pen dem Bmw'an når dem blir sikkelig gjort, å ikke d sitt inni nånn folk som trur dem e nå Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 ikke mye som skal til for å få en e36 grei... bilde av en av de jeg har hatt opp i mellom. Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 fiks link? :) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89711 :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingevel Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 tror ikkje han har bygget denne bmwen.... såg den aldrig på stord før etter han vant i haugesund.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 Harn begynte å lakke bilen bakfra ell og gått tom for lakk på fronten? Ikke pent hvertfall Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg