YellowFever Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Da har jeg gått over fra Dodge til Audi. Jeg må si jeg er fonøyd. :D Her er noen bilder av gliset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Peder Ferjebilettør Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 oi, den var flott. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingher Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Strøken, hva er gjort med den? Siter Toyota MR-S [X] - Mazda Mx-5 NB 1,8 [X] - Audi 100 2,2E [X] - Peugeot 405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 wow! Meget fin Audi du har. Og gratulerer så mye med ny bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YellowFever Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Strøken, hva er gjort med den? Jeg har satt på s-line hekkskjørt, frontleppe, vinge, bmw 5 serie antenne, nye enderør, satt i orginale audi limosinruter. Bestilte baklyktene i tyskland. disse er ikke å få tak i. måtte bestille dem sotet hos et firma som soter lykter. og byttet speilhus. Det er liksom litt begrenset hva jeg kan gjøre uten å ødelegge bilen hvis du skjønner. Jeg er ganske fornøyd sånn den ser ut nå. Det er en s-line utgave så den er orginalt senket. Helskinn sportseter med s-line logo i ryggstøtte. Har dere noen tips om hva som kan freshe den opp ennå mer? Flere bilder kommer snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YellowFever Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 wow! Meget fin Audi du har. Og gratulerer så mye med ny bil :) Takk for det;) Stolt eier nå :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingher Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Jeg har satt på s-line hekkskjørt, frontleppe, vinge, bmw 5 serie antenne, nye enderør, satt i orginale audi limosinruter. Bestilte baklyktene i tyskland. disse er ikke å få tak i. måtte bestille dem sotet hos et firma som soter lykter. og byttet speilhus. Det er liksom litt begrenset hva jeg kan gjøre uten å ødelegge bilen hvis du skjønner. Jeg er ganske fornøyd sånn den ser ut nå. Det er en s-line utgave så den er orginalt senket. Helskinn sportseter med s-line logo i ryggstøtte. Har dere noen tips om hva som kan freshe den opp ennå mer? Flere bilder kommer snart Behold den sånn den er nå, eneste jeg kan komme på er å fjerne audi-logoen bak for å få den helt clean. Ser ut som du allerede har fjerna et par. Siter Toyota MR-S [X] - Mazda Mx-5 NB 1,8 [X] - Audi 100 2,2E [X] - Peugeot 405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 den var drit fin :) hvilken motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YellowFever Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Behold den sånn den er nå, eneste jeg kan komme på er å fjerne audi-logoen bak for å få den helt clean. Ser ut som du allerede har fjerna et par. Ja jeg tenkte på det, menjeg er redd det blir litt for cleant. Det er jo tross alt stoltheten til bilen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YellowFever Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 den var drit fin :) hvilken motor? Det er en 2,7 TDI Quattro. 180HK 380 Nm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YellowFever Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YellowFever Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Ingen som vet hvor jeg kan finne Tüv papirer på 245/35/20 TSW Kyalai felger? Holdt på å bli stoppet i teknisk kontroll i Lillestrøm i stad.. *phu* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Flott bil! Dersom du vil freshe den opp enda mer, kan du ta en tur til møller og si du skal ha en S6-grill, det gjør fronten til noe helt annet.. :) http://www.autoviaggiando.com/archivio/2006/01/09-audi-s6/large%20di%20audi%20s6%20-%2008.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YellowFever Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Flott bil! Dersom du vil freshe den opp enda mer, kan du ta en tur til møller og si du skal ha en S6-grill, det gjør fronten til noe helt annet.. :) http://www.autoviaggiando.com/archivio/2006/01/09-audi-s6/large%20di%20audi%20s6%20-%2008.jpg Se her ja! Det har jeg ikke tenkt på... takk for tipset:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Den der var jammen fin :D Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg