Gå til innhold

Lekkasje under dashen

Ranger emnet

Gjest brunerune

Anbefalte innlegg

Etter noen regnfulle dager her i Stavanger, har jeg lagt merke til en stor lekkasje som renner ned under dashbordet på passasjersia. Det kommer helt inne i hjørnet og renner ned under stoffmatta. Har samla seg en del vann der nå, og begynner å lukte litt fukt. Finner ikke ut hvor det kommer fra. Har trukket en høyttaler ledning gjennom et hull i torpedoveggen hvor det gikk en ledning fra dynamo til et 220V uttak som jeg fjerna. Men når jeg sjekka var det tørt rundt hullet (Når det regna.)

Hva faen kan detta være?? Tenkt gjerne at det kunne komme gjennom luftfilteret som ligger forran frontruta, under panseret (til varmeanlegget). Da det har sett sine bedre dager.

HJELP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde slik på min Ford Sierra..

Årsaken til at det rant vann ned i passasjersiden på min bil var at pakningen rundt døra ikke var hel, det var en rift i den på toppen av døra, som gjorde at vannet fulgte døra nedover og kom ut så og si under hanskerommet..

bare et tips...

-

Omega-A

Det er ikke tøft å være død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde slik på min Ford Sierra..

Årsaken til at det rant vann ned i passasjersiden på min bil var at pakningen rundt døra ikke var hel, det var en rift i den på toppen av døra, som gjorde at vannet fulgte døra nedover og kom ut så og si under hanskerommet..

bare et tips...

Alt her helt og pent rundt døra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte er problemet at løv og blader tetter dreneringen i vannkassa. Sjekk dette så synker nok ikke skuta di!

Var ute med hele kassa da det hadde samla seg en del løv oppå filteret, men fjerna alt, men det fortsetter.. hmm :hellothere:

Lenke til kommentar
Del på andre sider