Mattis Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Er det noen som vet om det er forskjellige tankpumper på biler med B230et og B230f? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 tankarmaturen og pumpe er vel lik på innsprutbilene, disse er vel bare forskjellige fra gassermotorer til innsprut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattis Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Jeg har en 240 som jeg har byttet motor i (fra b230k til b230et) den nøkker og drar dårlig visse turtall. Har tankpumpe fra en 89(b230f) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimhe Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Noen som vet hvordan jeg får byttet denne tankarmaturen? sliter litt med det, er så mye rust og dritt der...Trenger en å være flink til å bytte dette`? 245 stopper når jeg gir på gass, tror det kan være dette som er problemet? at den ikke får nok bensin? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 Noen som vet hvordan jeg får byttet denne tankarmaturen? sliter litt med det, er så mye rust og dritt der...Trenger en å være flink til å bytte dette`? 245 stopper når jeg gir på gass, tror det kan være dette som er problemet? at den ikke får nok bensin? dem har spesialverktøy til å ta av armaturen med på volvo. hør med dem om du kan låne den. har du verktøyet så er det ikke no problem å bytte den (litt køddent uten) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2006 jeg byttet med et skrujern og en hammer.. (langt flatt skrujern). er jo bare å slå ringen rundt.. ps.. jeg ble god og svimmel etter all bensininnåndingen! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Oktober 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 er ikke du konstant svimmel? Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg