rånern Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Så denne her på et annet forum, og jeg må si jeg holdt på å le meg i hjel hehe http://www.dogsoflondon.com/?n03 :D Vokt bilen med en hund! (tror den pisser mindre...) Siter Pass på bilen din når du parkere i storbyen: http://www.dogsoflondon.com/?n03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 hahaha Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 æhhh..nå tørr ikke jeg og parkere uten tak lenger=P hadde en liknende situasjon i sommer,en liten drittunge som kastet små stein og grillkull i bilen,greit han er liten..men faen at folk ikke har respekt for noe.. Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 LOL hehe Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 artig! Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rånern Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 æhhh..nå tørr ikke jeg og parkere uten tak lenger=P hadde en liknende situasjon i sommer,en liten drittunge som kastet små stein og grillkull i bilen,greit han er liten..men faen at folk ikke har respekt for noe.. sånne snørrunger burde f*** meg vært hengt. Hadde noen som sto på en høyde og skøyt på meg med sprettert... Siter Pass på bilen din når du parkere i storbyen: http://www.dogsoflondon.com/?n03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Hehe. Det verste med cab er vel når det begynner å regne og "taket" ikke virker. Har vært ute for det et par ganger. Var en so drev å kjørte forbi her hvor jeg bor for noen år siden. Ble lei av han jeg og lempet en liten kasse mandariner inni caben hans når han kjørte forbi. Huset mitt ligger slik at jeg kan kaste ting på biler fra gjerdet mitt. Idiotisk gjort, men en 15-åring har vel ikke mer vett. BTW: har også gjort noen forsøk på å spyle motorsyklister med hageslangen min. Alt dette ble gjort FØR fyllte 16 år. var en bil som var litt uheldig og fikk en ølflaskle med en rakett nedi på panseret sitt forrige nyttårsaften. var fest hjemme hos meg, og det kom LITT ut av kontroll for å si det sånn.(var ikke jeg som kastet den ølflaska da, tror det var min bror. Har det på film) Jaja, alt det dumme når man var yngre du.:rockets Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Jaja, alt det dumme når man var yngre du.:rockets Og siden har du bare fortsatt? :wonder: Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rånern Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Ikke akkurat pent gjort det der, skurken... Siter Pass på bilen din når du parkere i storbyen: http://www.dogsoflondon.com/?n03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet September 27, 2006 Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 Og siden har du bare fortsatt? :wonder: Og du mener med det utsagnet at? Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg