Gå til innhold

Larsen-Racing`s Volvo 242. Prosjekt Strøken

Ranger emnet


Volvo240TurboInercooler

Anbefalte innlegg

Planer er lakt på is for og spare tid penger og realisere prosjektet. Så det blir lite til kirkebanning, som for øvrig handlet om en 1JZGTE motor fra Supra mk 3.

 

Kipt, det kunne blitt rått.

 

Supra motor i 242 er bra, skal selv igang med supra motor i 245 :)

 

Det må da bli helt sprøtt:P Snakk om sleeper.

Nissan Primera SRi 1996

X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Prosjektet er langt fra lakt på is! Bare noen av de sykt dyre planene som jeg hadde, som da er Supra motor og lakkering med show finish UNDER bilen. Dropper jeg de to planene så sparer jeg MYE tid og penger. Satser heller på en rødblokk, da jeg kan desse motorene nå.

 

 

 

Update: tatt ut front og bakrute, dører, dashbord, baklykter og bjynt å ta ut ledningsnettet. Alt det ble gjort på 2t i går:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen bilder av hvordan ting står til om dagen. Bjynner og skje ting nå... Gleder meg til å få den lakkert så jeg kan bjyne å kjøpe inn nye deler:)

 

Som dere ser så har prosjektet fått nytt navn..Da det ikke blir noe kirkebanning med 1JZ supra motor. Hadde vert rått, men blir for dyrt. Er jævli utolmodig...Så jeg vil ha bilen ferdig slik som der er oppi hodet mitt så fort som jeg kan.. Den blir så grom! Etter min mening.

 

Det som gjenstår er og få ut ledingnene, bakakslingen, bensin tanken og litt andre små ting. Da bjynne techtyl skrapinga og rust sliping og sveising.

 

Skal prøve å oppdatere så ofte jeg kan, bare dere viser interesse for det jeg driver med. Viss ikke så får jeg ikke lyst å oppdatere.

 

DSC01171.jpg

 

DSC01172.jpg

 

DSC01173.jpg

 

DSC01174.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, selfølgeli har jeg penger. Har bare ikke så mye at jeg kan cashe ut 30.000 for en jævla motor. Skulle det blitt realitet så måtte jeg kjøpt motoren nå, for å få tilpassa alt før lakkering av karosseriet. Og så mye tjener jeg ikke som lærling at jeg har økonomi til det.. I motsetning til en annen læring som driver og bygger volvo her på forumet, så bruker jeg ikke pappa sine penger på bilen.

 

Har jo en tørst bruksbil og en tung høyrefot som trenger dageilig pleie:) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, selfølgeli har jeg penger. Har bare ikke så mye at jeg kan cashe ut 30.000 for en jævla motor. Skulle det blitt realitet så måtte jeg kjøpt motoren nå, for å få tilpassa alt før lakkering av karosseriet. Og så mye tjener jeg ikke som lærling at jeg har økonomi til det.. I motsetning til en annen læring som driver og bygger volvo her på forumet, så bruker jeg ikke pappa sine penger på bilen.

 

Har jo en tørst bruksbil og en tung høyrefot som trenger dageilig pleie:) hehe..

 

Kødder du eller er du bare jævelig misunnelig??:fatality:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår