RamstadTech Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Ka pris skal du ha for alt interiør? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Oktober 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 har bud på 6K det er inkl seter, dørtrekk, 4xel.vindu, brytere, gulvteppe og dører med ruter. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZiGoR Skrevet Oktober 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2006 Er det "vectra 2000" bakluke? evt pris på den? Siter - Opel Vectra A 2.0i 16V 1995 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Er 2000 spoiler ja, men den er drit stygg, da forige eier har knota den til no jævlig.. er vridd og bølgete så ikke mye å samle på desverre. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Når du har gamle lykter uten knekken, hvordan tror du det blir med grill som har knekk da..? Den vill bli liggende innenfor lyktene da. Nye lykter og gammel grill passer ja, men blir ikke riktig i forhold til lyktene. Det vil ikke ha noe å si da jeg skal ha Morette lykter med øyelokk istedenfor de originale lyktene... Så lenge den rent fysisk passer i festene så går det helt fint. Hvor mye skal du ha for grillen? Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Hmm, grill 300.- + frakt Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Hmmm... ved nærmere ettertanke så vil det nok se litt rart ut. Må se hvordan det ser ut med den grillen jeg har nå når Morette lyktene har ankommet. Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RamstadTech Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Kor stort budøkning må til for at du godtar det? Eg skal til Oslo i neste veke. Kjem fra Sunnmøre. Bor du nært den strekninga eg skal køyre? Er delene demontert så det er klart for å hente dei da? Skal kjøper demontere eller vere med på demontering? Følger taktrekk og stolper med. Ka pris tar du for motor og deksel med brytere til takluke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Kor stort budøkning må til for at du godtar det?Eg skal til Oslo i neste veke. Kjem fra Sunnmøre. Bor du nært den strekninga eg skal køyre? Er delene demontert så det er klart for å hente dei da? Skal kjøper demontere eller vere med på demontering? Følger taktrekk og stolper med. Ka pris tar du for motor og deksel med brytere til takluke? Bor i Gjøvik, ca 12mil nord for oslo mot lillehammer. Jeg demonterer interiøret denne uka, taklukemotor er solgt. Du kan få med all plast inne i bilen om du vill. Budet er nå 6K, regner med å avslutte bydrunden fredag kveld. Så om ingen byr over regner jeg med det går for den summen. Selv om jeg syns det er billigt for ett 100% strøkent skinn med alt.. send meg evnt PM om videre avtaler. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RamstadTech Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Eg skal vere stasjonert i Hamar fra søndag til tirsdag. Godt mulig eg stikk innom og ser på bilen uansett om det blir handel, om dette er greit. Det virker som du har interessane prosjekt på gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Bare å ta turen innom det. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 kva skal du ha for kjørecomputeren? rekna med at den passa (at eg har stikket) i en 95mod 2.0i med abs.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Ikke samme computer på 4syl og 6syl Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Oktober 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Ikke samme computer på 4syl og 6syl hehe svarer igjen på den her, er ikke det bare til å bytte ei brikke eller no sånt bakpå computeren? syns jeg har lest no sånt på calibraforumet... Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 hehe svarer igjen på den her, er ikke det bare til å bytte ei brikke eller no sånt bakpå computeren? syns jeg har lest no sånt på calibraforumet... Joa, stemmer det, men da er det sikkert letter å finne en som passer. Sikkert ikke gratis en ny sånn brikke heller. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg