Fres Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 hei, er jeg rar? synes at ligner veldig på denne: Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manoz Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Ja, du er rar. Siter <3 BMW <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 ja du har minst peiling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 takk :) Hvis dere ser en 1'serie rett forfra på gata i samme øyehøyde som meg ca 175 så er det skremmende likt.. Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Det er en av de mer merkelige sammenligningene jeg har hørt, men for all del. Kanskje en WW1 Stahlhelm var modell for 1-serien. Bangle er skapnazist. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Det er en av de mer merkelige sammenligningene jeg har hørt, men for all del. Kanskje en WW1 Stahlhelm var modell for 1-serien. Bangle er skapnazist. Bare fikk det for meg idag da en sånn bil sto rett utafor vinduet på jobben.. Har tenkt før "ligner'n ikke på noe jeg har sett før?!" og idag fant jeg svaret :) Mulig Bangle er den av den typen, who knows :P Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 26, 2006 Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Bare fikk det for meg idag da en sånn bil sto rett utafor vinduet på jobben..Har tenkt før "ligner'n ikke på noe jeg har sett før?!" og idag fant jeg svaret :) Mulig Bangle er den av den typen, who knows :P Personlig mener jeg at den ser ut som som en X3 etter at Erna Solberg har hatt sex oppå. Err.. Men for å være den pedantiske historikeren jeg er, hjelmen du sikter til er ikke et WW2-design, men et WW1-design. Etterfulgte Preusserhjelmen. For de som ikke vet hvordan denne ser ut mener jeg noen hadde et bilde av Bismark med senka Preusserhjelm som avatar en gang. /OT Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet September 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2006 Da veit jeg det, takk :) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"URQuattro" Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 En annen liket kommer hvis du snur bmw`n på hodet, da ser den "litt" lik ut også.:) Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet September 29, 2006 Rapporter Share Skrevet September 29, 2006 eg ser utvilsomt ei likheit :) mens eg syns at 1-serien til bmw har en av dei fetaste sidene (dørene) eg har sett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet September 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Næmmen! Fett at jeg ikke er den eneste hehe Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 Vis det er frontruta og benden på hjelmen du tenker på så er jeg med :) Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet September 30, 2006 Rapporter Share Skrevet September 30, 2006 så en komme kjørende her om dagen, og må si at jeg så en likhet Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg